UA
    RU

    Вишуканий тиждень: вже вдруге в Україні втілювати проект «Більше Франції»

    Прогулянка Єлисейськими полями у стильному береті, витончений аромат парфумів, запах свіжих круасанів – не лише квиток до Парижа може подарувати антураж Франції. З 3 до 10 грудня українці знову зможуть цілий тиждень смакувати життя по-французьки та відкрити для себе нові бренди та активності. 

    Вишуканий тиждень: вже вдруге в Україні втілювати проект «Більше Франції»-Фото 1


    Тиждень Франції в Україні вже стає доброю традицією. Вдруге поспіль Франко-українська торгова палата ініціює проект «Більше Франції» – тиждень для знайомства з французьким мистецтвом життя для всіх охочих. У рамках програми завдяки понад 50-ти французьким брендам українці в Києві та інших великих містах (Дніпрі, Харкові, Одесі, Львові) матиму змогу познайомитися або дізнатися більше про їх продукцію, поринути в традиції та культуру країни, спробувати собі в нових активностях.

    Серед брендів-учасників – ресторани, винні магазини, роздрібні продуктові компанії, продукція б'юті-сфери та для догляду за собою, банківські послуги, фармацевтичні,транспортні компанії, бренди категорії «стиль», зокрема люксові, спортивні товари, товари для побуту, декору та інтер'єру.


    Пандемія стала серйозним викликом для бізнесу у всьому світі. Ми раді, що вже другий рік підтримуємо французький бізнес в Україні, допомагаємо з одного боку брендам – розповісти про себе, з іншого – українцям розширити коло улюблених продуктів високої якості. Торік заходи Тижня Франції викликали ажіотаж серед споживачів: загалом взяло участь майже 100 000 охочих. Тож ми з упевненістю можемо сказати, що робимо важливе і цікаве суспільству справа,

    – зазначила Мод Жозеф, Директор Франко-української торгово-промислової палати.

    Серед активностей Тижня Франції – майстер-класи «Бьюті секрети парижанок» та для дітей з випічки різдвяного печива, кулінарні подорожі регіонами Франції, дегустація вин та навіть Ельзаський вечір, де під живу джазову музику можна буде насолодитися ужином традиційної кухні та скуштувати витончені святкові десерти. Крім того, щодня всіх охочих чекатимуть скидки, розіграші та подарунки від французьких брендів.


    Читайте також: Пам'ятка для власниць чутливої ​​шкіри: як діагностувати, доглядати та не нашкодити

    Докладніше з програмою заходів можна ознайомитись на офіційному сайті: https://frenchweek.com.ua/

    Партнери Тижня Франції в Україні:Ашан, AirFrance, L'OCCITANE enProvence, Tefal, Укрсиббанк, Каудалі, SchneiderElectric, Гієн, RenéFurterer, Biocodex, сім'я ресторанів TrèsFrançais, WineDemocracy, ЦУМ,Decathlon Ukraine та інші.



    Інформаційна довідка про Франко-українську торгово-промислову палату (CCIFU):

    Франко-українській торгово-промисловій палаті виповнилося вже 27 років, її було засновано у 1994 році. Наразі під егідою CCIFU діють понад 150 французьких компаній, а також підприємств під французьким управлінням: від малого та середнього бізнесу до великих міжнародних груп. Головною метою організації є розвиток торговельних відносин між Україною та Францією.


    Сила партнерської мережі палати полягає у взаємодоповнюваності напрямків бізнесу, налагоджених ділових зв'язках з владою країни, а також у постійній співпраці з Посольством Франції.

    Статті на тему