Один з найяскравіших авторів нашого часу, володар чотирьох премій “Оскар” та безлічі інших нагород – Вуді Аллен відзначає першого грудня ювілей та готується до випуску своєї 50-ї повнометражної картини “Фестиваль Ріфкіна”, нещодавно презентованої на кінофестивалі в Сан-Себастьяні.
Майстер оригінальних замальовок із життя інтелектуалів, інтелігентів та творчих особистостей, Аллен, звичайно ж, у своїх фільмах не зміг не прокоментувати з дюжину разів працівників своєї професії. Тим більше, що сам Вуді не великий аматор і шоу, і бізнесу. А тільки – кіно і театру. Гламурним вечіркам та нагородам сьогоднішній іменинник віддає перевагу грі на кларнеті в улюбленому нью-йоркському джаз-клубі або зйомкам нового фільму. Тому на честь ювілею одного з найвідоміших сценаристів та режисерів ми вирішили згадати про п’ять картин Вуді Аллена, де він майстерно розмірковує про природу шоу-бізнесу, мистецтва та кіно. Разом з улюбленими темами кохання та зради, чоловічого та жіночого, звичайно ж.
Смішлива чорна комедія про амбітного молодого драматурга у виконанні Джона Кьюсака, який у Нью-Йорку 1920-х намагається поставити п’єсу на Бродвеї за гроші мафіозі. Звичайно ж місцевий бос змушує героя взяти на головну роль бездарну красуню-подружку і приставляє до них мовчазного суворого охоронця, який, цілком можливо, розбирається в драматургії краще за нашого героя… Майстерна історія про всеосяжну силу мистецтва, творчий підхід, і звичайно ж, вбивство. Адже кіно про Нью-Йорк 20-х.
Чорно-біла комедія про світ голлівудського глянцю 90-х зібрала свого часу один з найбільших і приголомшливих акторських складів: Кеннет Брана, Леонардо Ді Капріо, Шарліз Терон, Мелані Гріффіт, Джуді Девіс, Вайнона Райдер, Сем Рокуелл та ін. , Дональд Трамп у камео, куди вже без нього? Фільм розповість про невдачливого письменника, а нині репортера, який чомусь порахував, що раз із традиційною літературною категорично справа не пішла, то сценарист з нього вийде відмінний. І тому саме час знайомитися з усіма голлівудськими шишками, не уявляючи, чим для нього це може обернутися.
Читайте також: КІНОМАРАФОН: ВУДІ АЛЛЕН
Вуді Аллен у ролі невдачливої версії себе на ім’я Вел. Колись герой був відомим режисером, але з десяток років тому настала творча криза, яка збіглася з відходом молодої дружини-актриси. І весь цей час Вел не може вгамувати свої неврози і приступити до повноцінної роботи. Але колишня дружина примудряється умовити свого нинішнього залицяльника-продюсера поставити на Вела та найняти його режисером великого фільму. Такі можливості не упускають, адже саме цей фільм може повернути режисера на п’єдестал. З іншого боку, це не скасовує постійних переживань Вела – від нервового перенапруги він відчув психосоматичний розлад і разом втратив зір. Ні, він не відмовився від постановки. Він вирішив знімати кіно наосліп!
І знову Вуді вирушив у минуле — цього разу в 30-ті, під час розквіту Голлівуду та Нью-Йорка. У центрі оповіді стильної романтичної комедії – юнак Боббі у виконанні Джессі Айзенберга. Його брат-мафіозі захоплює клуб на Манхеттені, а сам він їде до Голлівуду, шукати роботу в кіно, благо дядечко Філ (Стів Карелл) став маститим агентом і знає буквально всіх в індустрії. У Лос-Анджелесі Боббі досить швидко закохується в помічницю Філа – Вонні у виконанні Крістен Стюарт, яка відверта з хлопцем – вона вже має бойфренд, правда вона вперто не називає його імені. А коли Боббі повертається на Манхеттен, щоб керувати найпопулярнішим клубом міста, він знайомиться з яскравою красунею Веронікою (Блейк Лайвлі). Але чи легко забути минуле, як може здатися на перший погляд? І де воно, справжнє світське життя, на Західному чи Східному узбережжі?
Читайте також: КІНОМАРАФОН #GUESSTHEFILMSKETCH: УЕС АНДЕРСОН
Нова романтична комедія Вуді Аллена цього разу відправляє американську пару до Іспанії — історик кіно Морт Ріфкін та його дружина-піарниця Сью їдуть на кінофестиваль у Сан-Себастьяні. Адже Сью має новий клієнт — молодий і красивий режисер Філіп, якого весь світ, крім Морта, вважає неймовірно талановитим. А ще пану Ріфкіну здається, що захоплення дружини вже давно не лише професійне. Але Морт не встигає розібратися в проблемі, адже магія кіно, що його оточує, абсолютно захоплює свідомість. Та й нове знайомство із прекрасною дівчиною-доктором, яка нещасна у шлюбі з експресивним художником, вносить свої корективи до програми фестивалю. Чим же закінчитися заплутана любовна історія на тлі залаштунків Сан-Себастьяна, де все буквально дихає кіномистецтвом?