[metaslider id=34691]
Під дахом виставкового простору The Mall Milano зібралося понад 150 селективних брендів та 15 нових парфумерних марок, серед яких Renegades Марка Бакстона, 27 87 Perfumes, Extrait d’Atelier. Щоб знайомству з новими ароматами не завадили запахи, що постійно витають у повітрі, організатори винайшли чимало способів почути аромат, що розкрився: замість звичних паперових блоттерів вони використовували тканинні, керамічні, скляні, пір’яні і навіть механічні експозиції.
Головною парфумерною тенденцією цього року стали квіткові ноти — ірис, гарденія та тубероза, а також витончена амбра та глибокі шкіряні мотиви. Крім того, в новому сезоні парфумери все частіше стали використовувати у своїх ароматах соковиті зелені, чайні та акватичні акорди, які припадуть до смаку шанувальникам свіжих шлейфових ароматів. Такі композиції є у Ramon Monegal, Jardins d’Ecrivains, Les Cocottes, Pantheon Roma, Pozzo di Borgo, Panama 1924, Paul Emilien, Le Galion, Mancera, Room 1015, Malbrum, Quintessence, Unum. Познайомитися з ними можна у бутіках KAMANA.