Women Power: У Києві відбувся показ капсульної колекції одягу Couture de Fleur
Усі кошти з продажу підуть на підтримку соціально-освітньої програми для дівчаток-підлітків зі шкіл-інтернатів.
16 квітня відбувся модний показ літніх капсульних колекцій одягу Couture de Fleur у форматі See Now Buy Now, який знаменував старт спільного проекту брендів із сайтом beauty.ua. Women Power: 7 історій бізнесу з жіночою душею.
Сім успішних представниць бізнесу – Інна Катющенко, Олена Підтопта, Єлизавета Юрушева, Тетяна Бондарчук, Наталія Тарченко, Наталія Невядомська, Сніжана Бабкіна – у серії інтерв'ю та фотосесій говорять про жіночність, професійну реалізацію, красу, секрети та консультації.
Читайте також: EMPORIO ARMANI ВІДКРИВАЄ НОВИЙ МАГАЗИН У КИЄВІ
Після показу провели тихий благодійний аукціон, лотами якого стали сукні бренду Couture de Fleur та фотопортрети учасниць проекту Women Power.
Кошти від аукціону підуть на підтримку соціально-освітньої програми Step up для дівчаток-підлітків зі шкіл-інтернатів. Ключове завдання програми Step up – навчити дівчат будувати гармонійні та люблячі стосунки з оточуючими, створювати злагоджені сім'ї, ростити дітей у повноцінних стосунках, мотивувати їх на позитивні зміни у житті.
Цей проект про жінок та для жінок. Ми хочемо створити атмосферу краси, весни, показати глибину наших героїнь, а також допомогти тим молодим дівчатам, перед якими стоїть непростий вибір – знайти свій шлях у житті.
– каже Інна Катющенко, Президент «Едіпрес Медіа Україна» та креативний директор бренду Couture de Fleur.
Гостями заходу стали героїні проекту, публічні особи, представники ЗМІ, а також зіркові гості: Катерина Кухар та Олександр Стоянов, Наталія Холоденко, Поль Манандіз, Тарас Тополя, Анастасія Даугуле.