UA
RU

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”

Редагувати переклад
Спойлер: свіже повітря, органічна їжа, екскурсія по теплицях та висаджування дерев.
Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”-Фото 1

10 вересня відбувся еко-пікнік Eco Picnic Burda Media Ukraine під девізом: "Plant Tree, Print Green". Співробітники компанії зібралися разом в екологічному місці – органічній фермі “Родінне добробут”, щоб провести годину на свіжому повітрі, дізнатися більше про те, як вирощувати органічні овочі та фрукти, а також висадити десяток ялинок.

Екологічний формат заходу був обраний не так: холдинг Burda Media Ukraine починає нову епоху діяльності — відтепер компанія впроваджує sustainable-політику і намагатиметься скоротити показники углецевого сліду від виробництва та намагатися покращувати показники кліматичних змін. Ось тому для заходу було обрано девіз Plant Tree, Print Green. Головним дійством еко-пікніку стала висадка дерев: співробітники компанії вибрали собі за посаджанцем ялинки та “поселили” його на території органічної ферми “Родінне добробут”.

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”-Фото 2

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”-Фото 3

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”-Фото 4

Генеральний директор холдингу Burda Media Ukraine Вдовиченко Андрій Миколайович розповівши, чому саме у такому форматі вирішили провести корпоративний захід:

Я часто думаю про майбутнє. Майбутнє своєї сім'ї, бізнесу, країни. Сьогодні вже неможливо стоять осторонь глобальних процесів, які впливають на нас та змінюють майбутнє швидше, ніж ми того хотіли. Як медіакомпанія, ми відчуваємо свою відповідальність не лише перед читачами, а й усіма мешканцями нашої країни. Тому вирішили зробити наш бізнес більш сталим та еко-орієнтованим. Ми розробляємо стратегію сталого розвитку, яку будемо впроваджувати в рамках діяльності Burda Media Ukraine, щоб не тільки словом, а й ділом бути причасними до позитивних змін заради майбутніх поколінь.

«Звісно, ​​наша основна сила та функція – інформаційно-просвітницька, але, незважаючи на це, ми переходимо до впровадження комплексної стратегії сталого розвитку медіакомпанії. І колективна висадка дерев, це перший крок для позитивних, глобальних змін», - каже Андрій Миколайович.

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”-Фото 5

Лагутіна Катерина, керівник з впровадження стратегії сталого розвитку Burda Media Ukraine поділилася з коллегами далекоглядними цілями компанії та поділилася основними тезами, за якими буде працювати компанія надалі:

Приємно, коли ти можеш розвиватися разом із компанією, у якій працюєш. Створення стратегії сталого розвитку, це не лише професійний, а й особистий визов. Ми — перша медіакомпанія в Україні, яка переходить на sustainable формат та впроваджує стратегію відповідно до 17 цілей ООН. Тому відчуваємо відповідальність за індустрію і хотіли б стати позитивним прикладом для колег. Я вірю, що дуже скоро стале розвиток стане не вибором, а необхідністю, тому для нас дуже важливо розпочати позитивні зміни сьогодні і з себе.

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”-Фото 6

Крім висадки ялинок, власники ферми провели екскурсію по своїх теплицях та розповіли про механіку вирощування органічної продукції. Гості «Батьківщини» мали можливість побачити, в яких умовах зростають баклажани, огірки, а також інші сезонні овочі та фрукти без шкідливих пестицидів та інших хімікатів.

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”-Фото 7

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Рідній Добробут”-Фото 8

Еко-пікнік пройшов на свіжому повітрі, що також вписується у рамки коронавірусних обмежень. За атмосферу на святі відповідав радіоведучий Серж Гагарін. Детальний фотозвіт дивіться у галереї нижче.

Статті на тему