UA
RU

Як запустити власний бренд одягу: лайфхакі Аліні Харечко

Редагувати переклад
У вас з'явилася мрія – відкрити власний бренд одягу. Але відразу постають запитання: "З чого варто починати?", "Які ризики та які секрети просування власної компанії?", "Як зекономити?". На ці та інші питання відповідаємо у нашому матеріалі.

Як запустити свій бренд одягу: лайфхакі Аліні Харечко-Фото 1

У сучасному бізнес-світі одного бажання не достатньо, щоб запустити власний бренд, потрібно ще знати та транслювати у свою роботу секрети підприємницької діяльності. Редакція Marie Claire разом з компанією Ariston поспілкувалася з бізнесвумен Аліною Харечко та розпитали про її лайфхаки успішного ведення власного бренду одягу

Як запустити свій бренд одягу: лайфхакі Аліні Харечко-Фото 2

Розкажіть з чого починається бізнес, з власного досвіду? 

Я запускала бізнес, тому що просто не могла його не запустити. Мені подобається створювати нові проекти, запускати нові продукти, продумувати свіжі ідеї для просування, а також я обожнюю ризикувати. Тому що бізнес – це завжди ризик, що може щось не вийти і дуже часто багато чудових ідей просто не спрацьовувало і ти втрачаєш і гроші, і годину. Однак цей процес – цікавий та драйвовий, і такий «негативний» досвід у веденні бізнесу є надзвичайно корисним.

Лайфхак: Для того, щоб запустити бізнес без лишніх витрат, варто детально продумати ще на старті все до дрібниць та поважно прорахувати бізнес-план. Намагайтесь максимально прорахувати бюджет на можливі ризики, тобто завжди закладайте певний процент на непередбачені витрати, які будуть обов'язково.

Як запустити свій бренд одягу: лайфхакі Аліні Харечко-Фото 3

Що краще, не шкодуючи, вкладати капітал, а на чому слід зекономити?

У моєму бізнесі дуже важливо інвестувати в правильні лекала та градацію (розмірну сітку), оскільки модель костюма чи сукні може бути надзвичайно модною, але якщо вона не буде правильно сидіти на клієнтах — можна вважати, що це інвестиції, викинуті на вітер. На початку мого шляху були схожі помилки у розробці лекал, але зараз їх майже немає.

Лайфхак: Дуже важливо економити на тому, на чому це можливо, наприклад, ми встановили бойлер Ariston VELIS WI-FI у наш офіс, який допомагає зберегти мій капітал, зекономити на гарячому водопостачанні та електроенергії.

Що головне у створенні нових колекцій одягу? Як правильно обрати постачальників тканини та фурнітури? Як відслідковувати, що буде у тренді, а що ні?  

У моєму бізнесі дуже важливо розробляти моделі одягу, які чудово будуть сидіти на будь-якій фігурі. Моє завдання – знайти середнє арифметичне між модними трендами, які на 70 % випадків не приживаються в масмаркеті та між тим, що носитиметься українськими жінками.

Як запустити свій бренд одягу: лайфхакі Аліні Харечко-Фото 4

Ми продаємо 700-800 одиниць на місяць, тому вважаємося модним фешн-масмаркетом, який люблять за те, що у нас можна підібрати універсальні базові речі за доступною ціною. Наприклад, костюм можна придбати за 1600-2200 гривень чи плаття за 1300-1700 грн.

Я підбираю тканину сама, але досі помиляюся, оскільки ніколи до кінця неможливо спрогнозувати, як вона виглядатиме у кінцевому виробі. Тому ми завжди відшиваємо по кілька моделей перед тим, як віддавати її у цех на виробництво.

Лайфхак: Для мене в підрядниках-постачальниках важливою є порядність та готовність йти назустріч. У разі шлюбу, наприклад, можливість замінити партію тканини, що трапляються досить часто. 

Як запустити свій бренд одягу: лайфхакі Аліні Харечко-Фото 5

Яка техніка повинна бути в майстерні власного бренду одягу і чому? 

Наша основна техніка - це комп'ютери, парогенератори-утюги, а тепер ще й бойлер Ariston VELIS Wi-FI.

Є якісь пільги для власників такого бізнесу, наприклад, утримання швейного цеху чи майстерні? 

Лайфхак: Ми не маємо власного виробництва, тому й у нашому офісі відсутні швейні машинки. Ми розробляємо зразки спільно з конструктором-швеєю, а потім відправляємо чіткі ТЗ (викрійки) на виробництво наших партнерів на південь чи схід України.

Як запустити свій бренд одягу: лайфхакі Аліні Харечко-Фото 6

Зараз все діджиталізовано і існує багато програм та додатків, які спрощують життя сучасним бізнесменам? Розкажіть, які ваші улюблені.  

Для мене дуже зручно, що я можу прослуховувати лекції улюбленої платформи Arzamas в авто – про історію, художників та новинки літератури.

Лайфхак: Також мені подобається, що я можу з будь-якого кінця світу дивитися на своє підприємство через камери, спілкуватися з персоналом по месенджерам та конф-колам. Я взагалі люблю все контролювати, навіть бойлери. Тим більше, що Velis має вбудовану функцію Wi-Fi і завдяки додатку Aqua Ariston NET я можу керувати ним, оптимізувати енергоспоживання та отримувати інформацію про продуктивність.

Як запустити свій бренд одягу: лайфхакі Аліні Харечко-Фото 7

Як спіткати все? 

Лайфхак: Найважливіше це бути в стані наповненості всередині. Я наповнюю себе танцями, спортом, тенісом, плаванням та лазнею – це приносити мені натхнення та заряд енергії, який я транслюю у свій бізнес. Тоді я маю намір зробити все заплановане за день.

Як зберігати work-life баланс у сучасному бізнес-світі? 

Я за те, щоб у житті не було перегонів за успіхом. Мій бізнес побудований на данській теорії хюгге, яка говорити про те, що прості речі роблять нас щасливими: стосунки з близькими та рідними, затишний будинок, свічки чи чашка какао з улюбленою книжкою.

Лайфхак: Важливо планувати відпочинок увечері та на вихідних, а також не забувати про настільні ігри з сім'єю, улюблені фільми та книжки, щоб проживати це життя із задоволенням. Часто в нас забирають енергію соціальні мережі, тому, щоб не витрачати її на сторіси чужих людей, роби власне життя яскравим та цікавим.

Статті на тему