Життя гарне, коли кольорове: Презентовано перший официальный тизер «Я, “Побєда” і Берлін»
Редагувати перекладНайбільші гравці кіноринку: компанія Star Media, дистриб'ютори FILM.UA Розповсюдження та «Кіноманія», державні установи Міністерство культури та інформаційної політики та Державне агентство України з питань кіно й великий бізнес в особі компанії Golden Tile, виробника керамічної плитки #1 в Україні, - об'єднали зусилля для промоції та кінопрокату стрічки «Я, “Побєда” і Берлін», знятої за мотивами одноїмної книги культового українського музиканта Кузьми Скрябіна.
Творці стрічки мають на меті не лише опустити глядачів в атмосферу років, коли відбулося становлення улюбленця мільйонів українців, а й вкотре наголосити на актуальності та значущості творчості музыканта. Так, одним із сюрпризів, який має на меті об'єднати поклонників творчості Кузьми – використання у фільмі цілої низки каверів його найвідоміших треків від зіркових артистів, що є безпрецедентним явищем для вітчизняної кіноіндустрії.
Глядачі побачити багато трендових атрибутів тих самих відривних 90-х – суцільний денім, різнокольорові бомбери, картаті сорочки, довгі плащі, стильові очки та червоні колготки.
Прем'єру комедійного роуд-муві попередньо заплановано на весну 2022 року.
«Я, “Побєда” і Берлін» – історія звичайного хлопця, музиканта-початківця Кузьми. За три дні до запланованого концерту він вирушає зі своїм другом Бардом до Берліна на старій «Побєді». Говорять, там є колекціонер, який готовий обміняти жовту бестію на шестисотий «Мерс». Кузьма обіцяє своїй дівчині Барбарі повернутися додому на новій тачці, а хлопцям з гурту – збагнути на виступ.
Читайте також: Стала відома дата виходу продовження «Сексу у великому місті»
Вже з перших хвилин подорожі все, звісно, йде не за планом. Проте достеменно відомо одне: пригода допоможе героям знайти справжнє призначення.
Цей проект для Star Media особливий – у нього вкладено багато душі та любові, крім виробничих ресурсів. Для нас особливо важливо те, що це об'єднання сил і творців проекту, і підтримки держави в особі Держкіно, і представників великого соціально-відповідального українського бізнесу, зокрема інноваційної компанії Golden Tile Ceramic Group – українського виробника керамічної плитки, який особливої уваги приділяє розвитку української культури та знакових для країни та глядачів проектів,
- Ольга Пантелеймонова, генеральний директор Star Media
«Ми щасливі працювати з неймовірним фільмом «Я, “Побєда” та Берлін», який розповідає історію відомого українського артиста. Над випуском стрічки ми спільно працюємо з чудовими партнерами, тому впевнені, що фільм матиме широкий національний прокат, і його зможуть подивитись глядачі у всіх містах України», - Робін Ґрбіч, акціонер компанії «Кіноманія».
Лідери української медіаіндустрії та бізнесу об'єднали усилия, щоб надати можливість широкому колу глядачів побачити якісне кіно. Заплановано масштабну промо кампанію, яка буде гриміти у всіх куточках України і має на меті привести у кінотеатри тисячі українців.
Ми прагнемо, щоб справді важливі та по-справжньому щирі історії могли достукатися до сердець мільйонів українців. Саме тому команда стрічки працює над вражаючою промокампанією «Я, “Побєда” і Берлін» з вірою про те, що вона зазвучить так само гучно та яскраво, як і творчий доробок культового Андрія Кузьменко,
- Надія Коротушка, керівниця компанії FILM.UA Distribution.
Фірмовий гумор, яскрава атмосфера 90-х та шалені пригоди чекатимуть глядачів у кінотеатрах!