Закрити
UA
Мода

Нове покоління: 3 поради для food-стартапів

Поділись:

Ми дізналися у досвідчених бізнесменів, на що слід звернути увагу під час запуску стартапу, присвяченого їжі.

Ставка на оригінальний склад

Картопляні чіпси вже давно віджили своє: ми вже куштували бананові, яблучні, кукурудзяні і навіть горохові. А ось компанія Pasta Chips вигадала щось нове — чіпси із залишків спагетті. Ідею Джеррі Белло, засновник марки, запозичив у італійських ресторанів, які запікають залишки пасти, попередньо збризнувши їх оливковою олією та сіллю.

maxresdefault

Наша перевага перед іншими виробниками полягає в тому, що макаронні чіпси містять на 20% менше жирів, — стверджує Белло.

Ставка на маркування “Без ГМО”

Так-так, люди досі вважають, що продукти з генетично модифікованими організмами шкідливі для їхнього здоров’я, хоча вчені давно розвінчали це міф. Більше того, споживачі вже не довіряють магазинному маркуванню товарів, оскільки перестали йому вірити. Адже зараз позначка “Без ГМО” може стояти на будь-якому продукті, який містить менше 0,9% ГМ-організмів. Незважаючи на це, food-стартапери радять не забувати про маркування свого товару і на цьому акцентувати.

victoria-our-sauce

Так, минулого року компанія Victoria Fine Foods, яка займається виробництвом домашніх соусів, розкритикувала своїх споживачів. Багато хто з них зажадав, щоб продукти пройшли сертифікацію. Хлопцям довелося це зробити, незважаючи на те, що їхні соуси готуються виключно з натуральних інгредієнтів без додавання консервантів.

До цього часу наклейка «Без ГМО» була просто модним атрибутом, тепер це проста потреба, — коментує ситуацію Дон Девід, директор з розвитку марки Victoria Fine Foods.

 Ставка на користь

Ще один виробник соусів вирішив наголосити не на відсутність шкідливих речовин, а, навпаки, на вміст корисних. Так, наприклад, замість того, що писати на етикетці «Не містить цукру», компанія True Made Foods звернула увагу споживачів на те, що до їхнього кетчупу входить натуральне морквяне пюре та шпинат.

Люди досі намагаються отримати користь з їжі. Покажемо, що в наших продуктах є вітаміни і мінерали, — закликає співвласник компанії Авраам Камарак.

true-made-foods-ketchup