Закрити
UA
Мода

Нова робота: п’ять правил новачка

Поділись:

Ви отримали місце у новій фірмі, з чим вас і вітаємо. Тепер ваше завдання влитися у новий колектив. Marie Claire спробував дізнатися, як це зробити.

posts-to-db-Фото 1

Правило №1 Познайомтесь зі співробітниками

У вас є лише один шанс справити гарне враження на колег. Якщо зволікатимете, ризикуєте залишитися аутсайдером у команді. Постарайтеся знайти співробітника, який виконує роботу, аналогічну до вашої, давно працює в компанії і користується повагою. Якщо ви встановите з ним добрі стосунки, то ця людина допоможе вам швидше адаптуватись у колективі.

posts-to-db-Фото 2

Правило №2. Не поспішайте

Звичайно, ви прийшли робити кар’єру, але це не означає, що першого ж робочого дня вам треба впроваджувати в роботу нову комп’ютерну програму, через місяць вимагати надбавки до зарплати, а через два – претендувати на підвищення на посаді. Спочатку намагайтеся стримувати ініціативу, навіть якщо у вас за плечима чималий досвід.

Читайте також: РОБОТА МРІЇ: ЯК ЗНАЙТИ ЇЇ І НЕ ВТРАТИТИ

posts-to-db-Фото 3

Правило №3. Не говоріть про попередню роботу

Спочатку доцільно менше говорити, особливо про попереднє місце роботи. Якщо часто розповідатимете про старих співробітників, нові можуть вирішити, що глибоко в душі ви не з ними.

posts-to-db-Фото 4

Правило №4. Задавайте питання

Не вдавайте, що знаєте все. Краще поставити зайве питання, ніж зробити роботу неправильно. Ніхто не чекає від вас високих досягнень у перший же день роботи, тому не лізьте зі шкіри, щоб продемонструвати свій досвід. Але не переборщите, постарайтеся не смикати свого співробітника з приводу. Краще складіть список найактуальніших питань і при можливості задайте їх колезі.

Читайте також: ПРАЦЮВАТИ НЕ МОЖНА ПРОКРАСТИНУВАТИ: ЯК НЕ ВІДКЛАДЖУВАТИ СПРАВИ НА ПОТІМ?

posts-to-db-Фото 5

Правило №5. Розслабтеся та посміхайтеся

Важливо не лише дотримуватися своєї стратегії, а й відпускати ситуацію. Перед першим днем ​​на новій роботі добре відпочиньте, поспіть ідеальні 8 годин і поставте будильник трохи раніше, щоб встигнути вчасно. А в іншому просто будьте «Міс дружелюбність» — усміхайтеся, знайомтеся з колегами, встановлюйте візуальний контакт. 

Нова робота – це завжди стрес, але думайте про це як про тимчасову ситуацію, яка швидко закінчиться. 

Джерело фото: unsplash.com