Креативний директор Givenchy Ріккардо Тиші успішно співпрацює з Nike вже близько двох років. За цей час він розробив кросівки, засновані на популярній моделі бренду Air Force 1, переосмислив модель Dunk Lux High, а також випустив колекцію спортивного одягу та взуття NikeLab x RT: Training Redefined, присвячену Олімпіаді в Ріо.
Новим об’єктом інтересу дизайнера стала культова модель кросівок Nike Air Zoom Legend.
Ми вибрали саме цю модель, тому що її історія тісно пов’язана з 90-ми – періодом розквіту молодіжної культури та вуличного стилю. Ці кросівки були культом на той час. Вони асоціюються зі спортом, рухом, життям у океану і тією енергією, яка виходить із цього способу життя,
− каже Тиші.
У його прочитанні високі кросівки на гумці набули більш футуристичного вигляду і доповнилися багатошарової райдужною підошвою. За своєю формою вони нагадують челсі – улюблене взуття дизайнера.
Кросівки надійдуть у продаж до нового нью-йоркського магазину NikeLab з 11 листопада, а до кінця року з’являться в інтернет-магазині та інших бутіках бренду.
Статті по темі:
Карлі Клос, Ріккардо Тиші, Гуо Пей у списку 100 найвпливовіших людей
Тиждень моди у Парижі: Givenchy SS’17
Дизайнер Louis Vuitton створив колекцію для Nike