Dries van Noten
Створюючи колекцію весна-літо 2015, бельгійський дизайнер Дріс Ван Нотен надихався п’єсою Шекспіра «Сон літньої ночі». Тому гостей шоу він покликав на лісові галявини, розіславши їм як запрошення шматочки моху в прозорих футлярах. На самому показі моделі йшли моховим килимом.
Stella McCartney
Англійська кутюр’є Стелла Маккартні завжди творчо підходить до створення запрошень. Наприклад, для весняного показу 2007 року спільно з ілюстратором Адамом Харгрівзом вона випустила цілу 32-сторінкову книгу. Так з’явився персонаж Маленька міс Стелла, яка пізніше надихнула дизайнера створення дитячої колекції. А в 2014 році Маккартні приклала до запрошень листівки смішні очі, які можна було зняти і носити на пальці як кільце.
Kenzo
Від Kenzo завжди варто чекати на щось незвичайне. Вони можуть надіслати «набір з виживання» у бляшаній коробці, фігурки Ейфелевої вежі, підвішені на металевому кільці, або прикласти до конверту стек для змішування фарб. На осінній показ 2014 року гості отримали високотехнологічні квитки, зроблені з акрилу та світлодіодних ламп, що світилися у темряві.
Бетсі Джонсон
Покази епатажного дизайнера Бетсі Джонсон – це справжні феєричні шоу, які завершуються сальто у виконанні самої Джонсон, якій, до речі, днями виповнилося 74. Почуття гумору їй не позичати. У 2013 році як запрошення вона розіслала своїм гостям баночки з-під заспокійливих препаратів, наповнені м’ятними цукерками. Таким чином дизайнерка натякала, що її нова колекція – це те, що лікар прописав.
Шарлотта Ронсон
А ось дизайнер Шарлотта Ронсон вирішила знайти шлях до серця своїх гостей через шлунок. У 2014 році напередодні одного зі своїх показів вона розіслала до модних редакцій піцу «Маргариту» із сиром, створену спільно з нью-йоркською піцерією Asellina. Коробки, в яких доставлялася піца-запрошення, названа Ronsonrita, також розробили дизайнер.
Шовковиця
Британський бренд Mulberry має ґрунтовний підхід до створення запрошень. Нерідко разом із листівкою гості отримують щедрі подарунки. Так, до весняно-літнього показу 2013 року компанія підготувала набори для малювання, що включали фарби, альбом та білий пензлик. Через рік, об’єднавшись із відомим виробником столового посуду Wedgwood, бренд випустив мініатюрний чайний набір, що символізує старовинну англійську традицію.
Moschino
Ще один бренд, який любить робити своїм гостям подарунки – це Moschino. Наприклад, на честь колекції, натхненної лялькою Барбі, було випущено рожеві гребінці, на честь літньої колекції – незвичайні окуляри. А одного разу гостям роздали кубики Рубіка, щоб було чим зайнятися в очікуванні показу. Торік епатажний креативний директор модного Будинку Джеремі Скотт вигадав запрошення у вигляді… великих білих трусів, на яких була надрукована інформація про майбутній показ.
Мейсон Мартін Маргіела
Французький бренд Maison Martin Margiela щойно дивував своїх гостей, надсилаючи їм замість запрошень плитки гіркого шоколаду, мильні бульбашки, чашки кави, розписані фломастером тарілки і навіть мініатюрні телевізори. Але, мабуть, одним із найвигадливіших винаходів марки став світлодіодний графічний дисплей, який пропонував ознайомитися з колаборацією модного Будинку та H&M у 2012 році.
Проріз Burberry
Британська марка Burberry Prorsum прикрашає свої запрошення аплікаціями та цілими 3D моделями. Наприклад, у 2013 та 2014 роках креативний директор модного Будинку Крістофер Бейлі створював об’ємні листівки з видами Лондона.
gifs:
Рік Оуенс
Дизайнер Рік Оуенс, що випускає авангардні колекції шкіряних виробів, залишається вірним своїй багаторічній традиції і як запрошення розсилає шматки тисненої шкіри, де вказано дату та адресу, за якою відбудеться показ.
Статті по темі:
10 нестандартних весільних нарядів знаменитостей
10 найнезвичайніших подіумів в історії моди
На кого передплатити: 10 нестандартних арт-аккаунтів Instagram
Найвідоміші музеї моди світу