-1й поверх
Чоловічий одяг, взуття та аксесуари
Чоловічий відділ у новому ЦУМі розташовуватиметься прямо над дворівневим паркуванням на 180 місць. Цілком логічне рішення, враховуючи, що, за статистикою, чоловіки не люблять довго блукати по магазині – 33% з них, як правило, купують першу річ, що сподобалася. Тому ділові гості ЦУМу зможуть досить швидко задовольнити свої шопінг-потреби, фактично не відриваючись від улюбленого автомобіля. Приємно і те, що в універмазі відкриється ще й ательє – тобто “підігнати” костюми та сорочки під свій розмір можна буде практично не відходячи від каси.
1й поверх
Косметика, парфумерія, аксесуари
Українцям, в принципі, не звикати до різноманітності парфумерних та косметичних товарів, зібраних в одному місці: за останні роки великі мультибрендові дистриб’ютори зробили свою справу. Але мало хто знає, що формату, коли в одному місці зібрано все, що тішить душу та тіло, ми завдячуємо саме універмагам. Зокрема, знаменитому містеру Селфріджу, який ще в ХІХ столітті запропонував виставляти б’юті-досягнення до центру торгового залу, а не ховати їх за скляними вітринами. ЦУМ продовжить цю традицію, зібравши найкращу колекцію косметики та парфумерії (у тому числі нішевої) в одному місці.
2й поверх
Жіночий одяг, взуття та прикраси
Головною особливістю ЦУМу стане новий для України формат продажу. У межах одного поверху будуть зібрані десятки брендів, де простір одного плавно перетікатиме до іншого. У ЦУМі ви не побачите скляних або, гірше, бетонних перегородок між магазинами, а продавці-консультанти будуть закріплені не за конкретною маркою, а за цілим поверхом. Якщо розібратися в цій різноманітності все одно виявиться складно, на допомогу клієнтам прийде персональний шопер. До речі, серед усього калейдоскопа марок жіночого одягу та прикрас знайдеться гідне місце і для українських дизайнерів, які вже були неодноразово представлені в універмагах, щоправда, поки що зарубіжних.
3й поверх
Одяг для молоді, денім та спідня білизна
Цілий поверх у київському ЦУМі вирішили відвести вбранням для молодих просунутих покупців (можливо, щоб не викликати когнітивний дисонанс від модних передових досягнень більш зрілої аудиторії). Крім того, тут же будуть представлені корнери брендів спідньої білизни та джинсового одягу. Відповідно до світової та майже вікової традиції, зона примірювальних в універмагах спільна для всіх брендів і знаходиться на кожному поверсі. Тут асистенти примірювальних допомагають відвідувачам швидко і без зайвого клопоту зробити правильний вибір.
4й поверх
Одяг для всієї родини
Одягнути з ніг до голови всю сім’ю в універмазі буде легко та приємно, адже тут все – від вибору марок до рівня обслуговування – продумано до найдрібніших деталей. Як і раніше, у ЦУМі кожен обов’язково знайде щось для себе, оскільки товари розраховані на широку аудиторію з найкращим співвідношенням «ціна – якість». Підбір брендів буде різноманітним, включаючи вже присутні в Україні марки та ті, які вперше з’являться в нашій країні саме в ЦУМі.
5й поверх
Товари для дому, одяг для дітей та іграшки
Як свідчить практика, жоден торговий центр сьогодні не обходиться без відділу іграшок. Універмаги – не виняток. Найкращою винагородою за пару годин терплячого ходіння ЦУМом з батьками для наймолодших відвідувачів буде саме цей поверх – ніби ілюстрація, що ожила, до казки про «Квітка-семиквітка» про те, що «хочу, щоб усі іграшки світу стали моїми». До речі, для найменших відвідувачів, на яких подібні спокуси поки не діють, і які ще не зовсім розуміють, що можна робити, а що не можна, у ЦУМі передбачені спеціальні кімнати для догляду за немовлятами з усім необхідним, щоб не застати. батьків зненацька.
6й поверх
Фуд-хол
Тепер киянам необов’язково чекати на черговий фестиваль їжі: будь-які гастрономічні вишукування можна буде знайти прямо в ЦУМі. Назвати це звичайним супермаркетом мова не повернеться – на прилавках ЦУМу будуть зібрані продукти від найкращих українських виробників (зокрема фермерські) та міжнародних постачальників, які ви зможете продегустувати перед покупкою.
7й поверх
Бари, кафе, ресторани та оглядові тераси
Враховуючи центральне місце розташування ЦУМу, було б прикрим недоглядом не організувати на останньому поверсі панорамний майданчик. Саме такою «вишнею» на цьому «київському торті» стануть тераси, що йдуть по всьому фасаду, загальною площею 1000 м2. Милуватися Хрещатиком та центром міста можна буде вдень за філіжанкою ароматної кави, а ввечері – за келихом холодної шампанської у галасливій компанії друзів.