Незважаючи на свій вік (хлопцю лише 17 років), Бруклін Бекхем уже не вперше співпрацює з Burberry. На початку року він уже зробив низку знімків для соціальних мереж. Його роботи дійсно припали до смаку керівництву модного Будинку, адже в новому сезоні хлопцеві доручили відповідальне завдання — зняти рекламну кампанію шести нових ароматів: Для Неї, Для Нього, Rhythm Floral, Sheer, Rhythm and Splash.
На знімальному майданчику фотограф, який подає надії, працював з такими ж юними моделями, як і він сам. У компейні взяли участь новачки модельного бізнесу: Бен Різ, Льюїс Хелім, Тодд Доріго, Еліза Томас, Лів Мейсон Пірсон, Медді Дімейн, Карвелл Кордуа та Гаррі Порді.
Статті по темі:
Олекса Чанг запускає свій бренд
Діти знаменитостей, які підкорили світ моди
Adidas та Каньє Вест випустять нову спільну колекцію