Instagram залишився минулого сезону. На Тижнях моди Snapchat правил балом. Соціальна мережа, спочатку зарезервована за підлітками, в даний час використовується Gucci, Louis Vuitton та Christian Dior. Burberry та Topshop навіть представили у ньому свої нові колекції. Соцмережа швидкоплинних вражень якнайкраще відображає життя сучасних людей.
Мільеніали, що формувалися в Інтернеті (покоління людей, які виросли між 1980-ми і 2000-ми) звикли до швидкості – у спілкуванні, діях, настроях. Програми багато в чому прищеплюють цей менталітет. Напевно, хтось із ваших друзів намагається тримати своїх передплатників у курсі нарядів, які вони змінили за день, хтось – прагне бути соціально активним та відвідати кілька місць за вечір. А в Twitter ми звикли до розмов, які завжди перебувають у секунді від випаровування: щойно запекло обговорювали політику, а ось уже розчулюємося кішкою Elfie – новою зіркою соцмереж.
Минулого тижня вчені навіть дійшли думки, що такий спосіб життя корисний для нашого здоров’я. Нове дослідження показало, що люди, які «живуть сьогоднішнім днем», менше схильні до стресу, що і підтвердило сканування мозкової діяльності. Мабуть, це пояснюється просто: ми позбавляємо себе думок про майбутнє, що викликають головний біль.
Читайте також: Мрійники: новий рух тві.
Ми не купуємо DVD-диски – у нас є онлайн кінотеатри; ми не збираємо компакт-диски – ми реєструємось на Spotify. Покоління Y не збирається купувати квартиру або витрачати гроші на телевізор із плоским екраном – краще поїхати на Sziget. І хоча ми стали менше зациклюватися на матеріальному, ми завжди маємо ідеї для стартапів. Адже нам потрібні гроші, щоб отримувати багатий досвід, а не просто ставати багатими. І робити це потрібно тут і зараз – бо це насправді все, що маємо.