Згадаймо хоча б класика вечірньої моди Зака Позена, який минулого року створив сукню у колаборації із програмістками з Made With Code. Дівчатам, які освоїли кодування, дизайнер доручив створити світлодіодні візерунки на вбранні. Звичайно, Зак Позен у цьому плані не є першопрохідником. До нього Fendi на своїх показах запускали дронов, а бутік United Nude у Нью-Йорку продавав черевики, надруковані на 3D-принтері.
Не дивно, що нещодавно digital fashion дісталася й України. Минулої весни гості Ukrainian Fashion Week отримали можливість ознайомитися з першими її проявами – колабораціями бренду Samsung із відомими українськими дизайнерами. Цієї осені компанія вирішила продовжити популярну тему та продемонструвала результати співпраці з брендами ZALEVSKIY та OLENA DATS’ в рамках нового сезону UFW.
«Масштаби взаємозв’язку технологій та моди дуже великі та перспективні, – розповів Віталій Кузнєцов, керівник департаменту мобільних пристроїв компанії Samsung Electronics Україна. − З кожним роком у світі з’являється все більше пристроїв, виконаних відповідно до модних трендів. Це може бути не лише колір, а й матеріали, форми та навіть невеликі акценти. Samsung Electronics Україна продовжує підтримувати індустрію моди, надаючи дизайнерам інструменти, які дозволять їм створювати щось нове та неповторне».
Крім того, на Українському тижні моди Samsung представив новинки, які обіцяють з’явитись у продажу до кінця цього року. Крім широкого асортименту стильних аксесуарів, гості показів мали можливість ознайомитися з новим поколінням розумного годинника Gear S3, над зовнішнім виглядом якого працював Іван Арпа, дизайнер годинника преміального швейцарського бренду, а також планшет 2-в-1 Galaxy TabPro S. Івент вкотре довів тісний взаємозв’язок моди та технологій, а також їх постійне зближення. Отже, судячи з усього, у наступних сезонах Ukrainian Fashion Week на нас чекає ще більше цікавих колаборацій із Samsung та яскравих вражень від унікальних digital-новинок.