Згадаймо хоча б класика вечірньої моди Зака Позена, який минулого року створив сукню у колаборації із програмістками з Made With Code. Дівчатам, які освоїли кодування, дизайнер доручив створити світлодіодні візерунки на вбранні. Звичайно, Зак Позен у цьому плані не є першопрохідником. До нього Fendi на своїх показах запускали дронов, а бутік United Nude у Нью-Йорку продавав черевики, надруковані на 3D-принтері.
Не дивно, що нещодавно digital fashion дісталася й України. Минулої весни гості Ukrainian Fashion Week отримали можливість ознайомитися з першими її проявами – колабораціями бренду Samsung із відомими українськими дизайнерами. Цієї осені компанія вирішила продовжити популярну тему та продемонструвала результати співпраці з брендами ZALEVSKIY та OLENA DATS’ в рамках нового сезону UFW.
[metaslider id=62510]
«Масштаби взаємозв’язку технологій та моди дуже великі та перспективні, – розповів Віталій Кузнєцов, керівник департаменту мобільних пристроїв компанії Samsung Electronics Україна. − З кожним роком у світі з’являється все більше пристроїв, виконаних відповідно до модних трендів. Це може бути не лише колір, а й матеріали, форми та навіть невеликі акценти. Samsung Electronics Україна продовжує підтримувати індустрію моди, надаючи дизайнерам інструменти, які дозволять їм створювати щось нове та неповторне».
[metaslider id=62518]
Крім того, на Українському тижні моди Samsung представив новинки, які обіцяють з’явитись у продажу до кінця цього року. Крім широкого асортименту стильних аксесуарів, гості показів мали можливість ознайомитися з новим поколінням розумного годинника Gear S3, над зовнішнім виглядом якого працював Іван Арпа, дизайнер годинника преміального швейцарського бренду, а також планшет 2-в-1 Galaxy TabPro S. Івент вкотре довів тісний взаємозв’язок моди та технологій, а також їх постійне зближення. Отже, судячи з усього, у наступних сезонах Ukrainian Fashion Week на нас чекає ще більше цікавих колаборацій із Samsung та яскравих вражень від унікальних digital-новинок.