Останнім часом безліч брендів – від Burberry до Vêtements і від Tommy Hilfiger до Gucci – оголосили, що більше не дотримуватимуться традиційного календаря, воліючи натомість продавати свої колекції відразу після шоу і об’єднувати чоловічі та жіночі покази. Але Dolce & Gabbana не має наміру наслідувати цей приклад.
З одного боку, Домініко Дольче та Стефано Габбана вважають такий підхід просто не практичним, адже на виробництво колекцій потрібен час. Крім того, у них завжди багато речей, які ще ніхто не бачив і які вони хотіли б представляти кожен сезон, а також речі, які ніколи не з’являються на показах, оскільки вони присвячені будь-якій конкретній темі.
Немає у дизайнерів і жодних планів об’єднати чоловічі та жіночі покази, стверджуючи, що ці колекції не мають нічого спільного:
Для Dolce & Gabbana чоловіки – це чоловіки, жінки – це жінки… Наше бачення жінок та чоловіків дуже різне… Можливо, ми старі.
Дольче та Габбана також зовсім не співчують дизайнерам, велике навантаження на яких призводить до «вигоряння». «Якщо ви любите цю роботу, ви знайдете час [бути творчим та розвивати ідеї],» сказав Дольче. “Слухайте, це ваша робота,” додав Габбана, сказавши, що він “ніколи не відчував себе вичерпаним”, тому що любить свою роботу. Він також закликав дизайнерів не боятися випускати невдалі колекції та продовжувати намагатися.
Фото: Gettyimages