26-річна Дженніфер Лоуренс, яку журнал Forbes другий рік поспіль називає найвищою оплачуваною актрисою сучасності представила нову рекламну кампанію сумок Dior. На фотографіях зірка «Голодних ігор» позує у пальто та затишних светрах, демонструючи нам моделі Diorever та Diorama з осінньо-зимової колекції модного Будинку. Фотосесію провів Патрік Демаршельє у нью-йоркській студії на тлі простої сірої стіни, використавши мінімум реквізиту та косе світло, яке відтінило знамениті високі вилиці актриси.
У невеликому відеоролику з бекстейджу Лоуренс розповіла про те, що на зйомках Dior завжди панує «легка, невимушена та дружня» обстановка, і охарактеризувала речі бренду трьома словами: «розкіш, дизайн, стиль».
Актрису було призначено амбасадором модного Будинку у 2012 році. Перший кампейн колекції сумок за її участю був випущений 2013-го. Крім аксесуарів, Лоуренс також представляла колекції ароматів та косметики Dior.
Статті по темі:
Відео: бекстейдж нового кампейну Dior за участю Дженніфер Лоуренс
Дженніфер Лоуренс – обличчя Dior Addict
Дженніфер Лоуренс у промо-кампанії Be Dior