До Нового року та Різдва залишилося не так багато часу, і дизайнери один за одним представляють рекламні кампанії своїх святкових колекцій. Особою нового кампейну Tommy Hilfiger стала Джіджі Хадід, яка є офіційним амбасадором бренду з грудня минулого року.
За цей час модель встигла випустити капсульну колекцію одягу Tommy x Gigi, представлену разом із основною осінньою колекцією марки на тижні моди у Нью-Йорку, а також розробила аромат The Girl, у рекламі якого вона знялася в образі капітана корабля.
Святкова колекція Tommy Hilfiger продовжує розвивати морську тематику, якій дизайнер приділяє особливу увагу останнім часом. Її ключовими елементами стали: бомбер, прикрашений стразами, спідниця максі з шовку та шифону, комбінезон, смугастий светр із блискітками, штани з високою талією, сукня, декорована паєтками, босоніжки з ремінцями та блискучий клатч. Також у колекцію увійшли ошатні прикраси: годинник, браслети та намисто.
Зйомки кампейну, авторство якого належить фотографу Грегорі Харрісу, пройшли на круїзному лайнері Hilfiger Line. На знімках Джіджі відбито у вечірньому вбранні на святковій вечірці в оточенні джазових музикантів.
Я люблю різдвяні традиції, і одні з моїх теплих дитячих спогадів пов’язані з тим часом, коли вся сім’я збиралася разом. Джіджі вдалося створити святковий настрій. Вона виглядає ефектно, але в той же час розслаблено та невимушено,
– каже Томмі Хілфігер.
Колекція доступна для продажу з 8 листопада.
Статті по темі:
Лукбук дебютної колекції Джіджі Хадід для Tommy Hilfiger
Gigi Boot: Джіджі Хадід створила ботильйони для Stuart Weitzman
ВІДЕО: Джіджі Хадід у рекламі чоловічого аромату Versace