Реклама, яка спантеличила адміністраторів Facebook, належить феміністській групі Cherchez la Femme. На ній зображена Тесс Холідей у досить скромному за сучасними мірками купальнику. Cherchez la Femme — автори ток-шоу та івентів, представлених під «непробачним феміністичним кутом».
За допомогою реклами з Тесс Холлідей співтовариство планувало просувати свою нову тему — «Фемінізм та зайва вага», проте Facebook вважали зображенням таким, що не відповідає їхній політиці щодо здоров’я та фітнесу. Хоча оголошення дозволили залишитися на сторінці заходу, залучити з його допомогою ширшу аудиторію було неможливо.
Cherchez la Femme поспішили оскаржити це несправедливе рішення Facebook, який порекомендував використовувати зображення «здорової діяльності», на кшталт бігу або їзди на велосипеді (очевидно, вони б хотіли побачити модель plus size, що біжить). Феміністська група звернула увагу на те, що адміністрація проігнорувала тему повідомлення:
Facebook проігнорував той факт, що наш захід буде обговорювати body positive (що включає всі форми і розміри, але в даному конкретному випадку, повноту). І натомість, він дійшов висновку, що ми використовуємо зображення красивої жінки plus size, щоб змусити інших жінок почуватися незатишно.
На щастя, справа закінчилася миром, і Facebook визнав свою помилку, виправдавшись тим, що адміністрації доводиться переглядати мільйони рекламних оголошень щотижня, і трапляється, що рекламу забороняють помилково.
Це зображення не порушує правила щодо реклами. Ми вибачаємося за цю помилку і нехай рекламодавець знає, що ми затвердили його оголошення.
Втім, Джесемі Глісон, учасниця феміністської групи заявила, що вони не будуть задоволені вибаченнями доти, доки політика сервісу щодо зображення жіночого тіла не буде переглянута.
Простіше кажучи, вони повинні розуміти, що ми можемо використовувати образи повних моделей, допомагаючи жінкам почуватися щасливими.