«Не кажи «може бути», якщо хочеш сказати «ні» — таке гасло зображене на нудній білій футболці американського демократичного бренду. Складно не погодитись з цими словами, якби не серйозна суперечність у ньому. Футболка одягнена на чоловіка і тому «можливо» у свідомості багатьох автоматично прирівнялося до сексуального насильства.
Forever21 ніяк не прокоментували фразу, але обурення в суспільстві змусило керівництво вибачитись і зняти футболку з продажу. Виходить, цією футболкою бренд сказав те, що хотів сказати? Чи просто не подумав?
Що таке сексуальне насильство та яку роль відіграє у ньому сумнів жінки – привід для серйозних дискусій та досліджень. Швидше за все, до скандалу з футболкою спричинила банальна неуважність бренду. Те саме можна сказати про випущену нещодавно дитячу колекцію Zara, яка нагадала багатьом форму ув’язнених концтаборів. Подібний «фейл» колись був помічений і за іншим демократичним брендом – H&M. Так, наприклад, взимку в асортименті марки з’явився смугастий шарф, дуже схожий на таліт — молитовне покривало, культовий предмет в іудаїзмі, яким користуються тільки чоловіки. Невдоволення подібною схожістю висловили користувачі соціальних мереж, після чого H&M вибачилися перед усіма, кого міг образити шарф.