21-річна Джіджі Хадід продовжує освоювати професію дизайнера. У вересні на Тижні моди в Нью-Йорку супермодель представила дебютну капсульну колекцію одягу, створену спільно з Tommy Hilfiger. Тепер настала черга взуття: Джіджі випустила взуттєву колекцію для американського бренду Stuart Weitzman, обличчям якого вона є протягом двох останніх сезонів.
Капсула складається всього з однієї моделі – ботильйонів на стійкому підборі зі шнурками, обмотаними навколо щиколотки, але у трьох колірних варіаціях: мідь, чорний «крокодил» та лаковий металік. На честь супермоделі, взуття назвали Gigi Boot. Дизайн коробок, в які будуть упаковані пари, також розробила Хадід.
У рекламному ролику #DoItRight, знятому Джеймсом Франко, Джіджі легко розправляється з суперниками з боксерського рингу, демонструючи, що її ботильйони настільки зручні, що в них можна навіть займатися спортом.
Міні-колекція вже надійшла у продаж у бутіки та онлайн-магазин Stuart Weitzman. Вартість однієї пари – від $ 565 до $ 595. Продаж взуття носять благодійний характер: всі доходи будуть перераховані до фонду Pencils of Promise, спільно з яким Стюарт Вайцман планує побудувати школи в Гватемалі, Лаосі та Гані.
Статті по темі:
Лукбук дебютної колекції Джіджі Хадід для Tommy Hilfiger
ВІДЕО: Джіджі Хадід у рекламі чоловічого аромату Versace
Джіджі Хадід знялася в короткометражці