
Карлі Клосс і The Kills у рекламній кампанії Mango
Супермодель стала обличчям третини рекламної кампанії Mango.
Mango відомий своєю пристрастю до супермоделей (хоча хтось цим не грішить), а тому не скупиться на рекламні кампанії, запрошуючи то Міранду Керр, то Кендалл Дженнер, То Кейт Мосс і Кару Делєвінь одночасно. Цього разу героїнею нової кампанії Mango став ще один колишній янгол Victoria’s Secret Карлі Клос. Модель продемонструвала нову колекцію New Metallics, натхненну рок-музикою та гранжем 90-х. Поки Карлі приміряє сріблясте плаття на відео, для неї грає фронтмен The Kills Джеймі Хінс. Він виконав композицію Future Starts Slow із альбому Blood Pressures, випущеного у 2011 році. Саме вона звучатиме у телевізійному ролику. Тому реклама обіцяє бути приємною не тільки оку, а й слуху шанувальників інді-року.
Фото: Chanel
Більше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото