Співпраця дівчини з модним Будинком розпочалася зі знайомства з його креативним директором Карлом Лагерфельдом під час фотосесії для V Magazine. На думку дизайнера, 17-річна Лілі Роуз уособлює легкість та свіжість квіткових нот аромату. Дівчина є «представником амбітної молоді з цінностями свободи та прагненням до досконалості».
Початок кампанії заплановано на осінь цього року. А тим часом Лілі Роуз ділиться зі своїми передплатниками Instagram фотографіями, на яких вона насолоджується запахом троянд і нагадує про те, що саме вона — нова муза Chanel.
Статті по темі:
Тейлор Свіфт названа найоплачуванішою знаменитістю 2016 року
Олекса Чанг запускає свій бренд
Віллоу Сміт – обличчя Chanel Eyewear
Діти знаменитостей, які підкорили світ моди
Бруклін Бекхем зняв другий кампейн для Burberry