
Brocard представив оновлений концепт
Лаконічний інтер’єр у чорно-білих тонах, яскраве світло та корнери брендів класу luxury. Це новий формат оновленого магазину BROCARD в київському торговому центрі Arena City.
Родзинка магазину — камерна нішева зала з багатою колекцією творів кращих парфумерних будинків. У ньому можна познайомитися з бутіковою лінією ексклюзивних ароматів Guerlain L’ART&LA MATIERE та колекцією кутюрних ароматів Givenchy L’Atelier, а незабаром тут з’явиться декоративна косметика від Tom Ford.
У другому залі магазину з’явилися професійні зони парфумерії та косметики. Понад те, підхід до презентації брендів кардинально змінився. Продукція CHANEL, Dior, Lancôme, La Prairie, La Mer, Clarins, Collistar, Yves Saint Laurent, Guerlain, Givenchy, Estée Lauder, La Colline, Shiseido, Penhaligon’s розміщена в окремих персоналізованих корнерах.
Більше від
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх
- Aromateque у Respublika Park: відкрився концепт-стор нішевої парфумерії
- Розкішна засмага чи здоров’я шкіри? MARC INBANE доводить: це можна поєднати
- Для сяйва, очищення, зволоження та відновлення: Aweskin презентує лінійку тканинних масок
- Ціна краси: скільки коштує б’юті-кошик українки