Креативний директор Chanel Карл Лагерфельд не приховує своєї пристрасті до затишних паризьких кафе і при кожній нагоді забезпечує безкоштовним піаром, наприклад, Cafe de Flor. Але тепер він пішов ще далі і перетворив Grand Palais, де з сезону на сезон проходить показ Chanel, в одну велику брасерію Gabrielle.
Моделі витончено фланували між столиками, вивчали меню, кокетували з офіціантами біля барної стійки і навіть вередували – у кого на що вистачало акторського діапазону. Після шоу дівчата не стали покидати теплі місця та дружелюбно робили селфі з усіма охочими, чим забезпечили рекордні прояви Chanel у Instagram.
Найбільш обговорюваною подією Тижня моди в Мілані став показ Gucci. Новий креативний директор марки Алессандро Мікеле показово відкинув буржуазно-гламурне минуле марки і показав колекцію, яка припаде до душі снобам. Але вже більш інтелектуального штибу.
Читайте також: Алла Родигіна про моду на андрогінність
У Будинку Versace затіяли переворот – нехай і не такий масштабний, як у Gucci, але на святині теж посягнули. Донателла вирішила надати сучасне звучання логотипу бренду та розлучилася з головою Медузи Горгони на користь лише грецького орнаменту. Нове прочитання з’явилося і в декораціях до шоу, і ключових образах колекції.
Dolce&Gabbana довели ідею «модної матусі» до абсолюту: дизайнери прикрасили вбрання своїми дитячими малюнками, а демонструвати їх урочисто доручили вагітній Б’янке Балті та іншим визнаним красуням у компанії наймолодших моделей.
Читайте також: Моніка Беллуччі для Dolce&Gabbana
Селебріті на подіумі – справа звична. Але якщо це не серйозний показ Valentino, який довірили закривати комікам Бену Стіллеру та Оуену Вілсону. Після такого камео Париж гудів два дні, чого й вимагали продюсери другої частини комедії Zoolander, яку вони таким чином проанонсували.
Хто з нас не надихався знімками Джорджа Барріса 1962, на яких Мерилін Монро витончено позує на березі океану в вовняному кардигані? Ось і в MaxMara не втрималися від спокуси: нову колекцію там присвятили красі, що вислизає, Мерилін – адже буквально через кілька тижнів після тієї фотосесії актриси не стало
Каньє Вест довів, що в одну річку можна увійти не двічі, а навіть тричі. Створивши колаборацію з adidas Originals, артист досяг схвалення критиків – і це після того, як два його попередні fashion-досліди були буквально освистані.
Раф Сімонс на посаді креативного директора Dior продовжує методично руйнувати стереотип про те, що найкраще, що може дати цей легендарний Будинок моді – дівчина-квітка. У новій колекції дизайнер навмисно зрікся звичного образу на користь нових амазонок. Колекція Dior з анімалістичними принтами, хутром-камуфляжем та соковитою вініловою шкірою – як екскурсія джунглями, тільки в самому серці Парижа.
Кеті Хіллієр та Луелла Бартлі на показі Marc by Marc Jacobs здивували революційний настрій. Моделі ходили в нарядах із написами «Суфражистка» та «Солідарність» під гімн бунтарів Children of the Revolution. Можливо, саме це і була їхня лебедина пісня: після шоу Марк Джейкобс заявив, що закриває другу лінію.
Читайте також: Марк Джейкобс носить одяг від Gucci
Будинок Prada вже давно не має проблем щодо загального визнання. І лише одне питання не давало спокою Міучче: марка досі не могла похвалитися сумкою зі званням it bag. У новому сезоні цей недогляд вирішено виправити: бренд представив нову модель сумки з подвійним дном та подвійною заявкою на успіх (аксесуар є у двох розмірах та у всіх відтінках карамелі).
Будинок Rochas цього року відзначає своє 90-річчя. Відсвяткувати цю дату вирішили скромно і зі смаком: Алессандро Дель Аква випустив із архівів цілу зграю ластівок, які осіли на кожній другій речі колекції. Цей принт був улюбленим у засновника марки Марселя Роша, і, мабуть, недарма: час над ним не владний.