Незважаючи на те, що Каньє Вест активно виступав проти співпраці його своячки зі спортивним брендом Puma (мовляв, сім’я Кардаш’ян-Дженнер грає в команді Adidas), рекламний кампейн за її участю таки побачив світ.
Щойно 18-річна Кайлі опублікувала у своєму Instagram-акаунті перший знімок, присвячений спортивному взуттю Puma Fierce. Старт продажів запланований на 1 квітня і щось нам підказує, що нова модель кросівок стане справжнім бестселером.
Самі поміркуйте: Кайлі Дженнер – одна з найпопулярніших дівчат на американському телебаченні і в соцмережах. У листопаді минулого року б’юті-набір Kylie Jenner Lip Kit був розкуплений в інтернеті всього за кілька секунд, після чого продавався на eBay в 10 разів дорожче за початкову ціну. Словом, багатомільйонна армія прихильниць зведеної сестри Кім Кардаш’ян здатна скупити все, що виходить під назвою їхнього кумира. Тож успіх новим кросівкам Puma забезпечений!