Селена Гомес – головна селебріті в Instagram – з 85 мільйонами передплатників вона посідає друге місце, поступаючись першістю лише офіційному акаунту Instagram (що не вважається). Тому не дивно, що її участь у рекламних кампаніях — життєва необхідність брендів, хоч і дуже дорога.
Цього разу колишню зірку Disney залучили до участі у кампейні осінньої колекції Louis Vuitton, над якою працював фотограф Брюс Вебер. Кампанія виходить за показом круїзної колекції, що відбулася в Ріо-де-Жанейро в Музеї сучасного мистецтва в Нітерое. Вибір щодо моделі може здатися деяким несподіваним (або, швидше, занадто очікуваним) з огляду на те, що в попередній рекламі бренду було представлено віртуальну модель — персонаж Lightning із популярної відеоігри Final Fantasy XIII.
[metaslider id=44286]
Тим не менш, багато проникливих передплатників Ніколя Жеск’єра могли припустити можливість такого повороту, оскільки вона стала своєрідною музою для креативного директора Будинку. Обидва останнім часом проводили час разом, а Жеск’єр дражнив своїх шанувальників, як ми тепер знаємо, закулісними кадрами кампейну Series.5.