На цей раз креативний директор Alexander McQueen Сара Бертон надихнулась поїздкою на Шетландські острови, архіпелаг на північному сході Шотландії. Дикі мальовничі пейзажі, тонкі, як павутинка, вовняні шетландські мережива із зображенням місцевої флори та фауни, колоритні інтер’єри занедбаних будинків та рибальські хатини, хвилерізи та уламки кораблів, палантини та шалі з кельтськими візерунками. -літній колекції.
Моделі йшли подіумом, що складається з десятків традиційних килимів і імітує горбисту шетландську місцевість, під шум хвиль і спокійну, атмосферну музику. Килими – ще один важливий національний символ: подібно до того, як остров’яни зшивають їх під час весільної церемонії, Бертон створила сукні та светри, немов зібрані з клаптів строкатих візерунчастих тканин. Напівпрозорі вбрання з мережива, шифону та органзи прикрасила філігранна вишивка у вигляді дикого вересу, конюшини, маків та троянд, морських птахів та мешканців підводного світу. Клітчасті костюми брюки з подовженими жакетами стали відсиланням до шотландських кілтів. Закрили показ морські «русалки» у сукнях з подовженим подолом, розшитих сріблястими паєтками, що нагадують риб’ячу луску.
Крихкі жіночні образи дизайнерка доповнила широкими шкіряними поясами та корсетами із заклепками, нашийниками та косухами, а також грубим взуттям на тракторній підошві, співзвучними з панк-естетикою модного Будинку.
[metaslider id=59556]
Статті по темі:
Тиждень моди у Парижі: Stella McCartney SS’17
Тиждень моди у Парижі: Givenchy SS’17
Жіночий фемінізм від Кьюрі: Dior SS’17