Томмі Хілфігера називають американським Карлом Лагерфельдом. Як і його європейський колега, він є великим любителем декорацій. Для кожного свого показу дизайнер вигадує цікаву тему, перетворюючи подіум то на острів посеред Карибського моря, то на футбольне поле. Попередній показ Хілфігера пройшов на величезному круїзному лайнері.
Цього разу, у рамках Тижня моди у Нью-Йорку, дизайнер вирішив влаштувати ще грандіозніше шоу. На два дні пристань у південній частині Манхеттена перетворилася на справжній парк розваг Tommy Pier («Пристань Томмі») з атракціонами, включаючи 12-метрове колесо огляду, святковою ілюмінацією, салонами з тимчасовими татуюваннями, солодкою ватою, гамбургерами, і Tommy Hilfiger.
Центральною подією свята став показ нової осінньої колекції Tommy Hilfiger, до якої увійшла капсула Tommy x Gigi, створена спільно з відомою моделлю Джіджі Хадід, яка вперше виступила в ролі дизайнера. Колекція просякнута морською тематикою та спортом. До неї увійшли романтичні сукні, пальто у стилі мілітарі, тільники, оксамитові комбінезони, кардигани з військовими нашивками на рукавах та багато іншого. Улюблена Хілфігером червоно-синьо-біла гама цього разу збагатилася відтінками чорного, сірого та хакі. Відчиняла показ сама Хадід у обтягуючих шкіряних штанах і жакеті-комзолі, зачиняла вона ж у просторому світшоті, одягненому поверх сорочки.
Також фінал показу запам’ятався оригінальним рішенням: моделі йшли по подіуму попарно в однаковому одязі, наче близнюки.
Шоу було створено за концепцією See Now Buy Now (“Побачив-купив”): речі, в яких виходили моделі, миттєво з’являлися на сайті tommy.com, де їх можна було придбати, не чекаючи закінчення показу.
Статті по темі:
Лукбук дебютної колекції Джіджі Хадід для Tommy Hilfiger
Море кличе: колекція Tommy Hilfiger на Тижні моди у Нью-Йорку
ВІДЕО: Джіджі Хадід у рекламі чоловічого аромату Versace