Закрити
UA
Мода

Ваш багаж: як валіза стала повноцінним аксесуаром

Поділись:

Пам’ятаю, як рівно рік тому, отримавши черговий важкий стос нових випусків Marie Claire з інших країн, ми в редакції здивовано розглядали есе британських колег про те, що звичайна валіза на колесах тепер чи не під забороною серед тих, хто поважає себе fashion people. Пояснювалося це тим, що в людині все має бути чудово, а графітовий паралелепіпед, що тягнеться ззаду або збоку від тебе, в цю концепцію явно не вписується. Знаючі люди ще тоді пропонували придивитися до ретро-валізи зі шкіряними ременями, які за функціональними особливостями абсолютно рівні зі своїми «родичами» на коліщатках, зате всім своїм виглядом показують, що ви їдете не на відвідання далеких родичів, а в серйозну модну подорож .

662414_in_xl globe-trotter

Глобус-Троттер

Звичайно, серйозно сприймати цю установку ще рік тому ми не планували. Хоча б через те, що «правильні», з цього погляду, екземпляри на той момент варто шукати або на блошиному ринку, або в Louis Vuitton, який на те і люксовий бренд, що далеко не всі можуть сховати гроші в їхню валізу. . Але чи дизайнери теж прочитали ці записки мандрівників, чи проблема справді назріла, проте цього сезону моделі вийшли на подіум з величезним багажем. Найяскравіше виступив Будинок Chanel: Карл Лагерфельд зробив не просто валізу, а it bag, і навіть дав йому ім’я – Coco Case. Відверто кажучи, формою він мало чим відрізняється від «мирських» валіз, зате з екстер’єром Будинок, звичайно ж, попрацював на славу: тепер клієнтів Louis Vuitton і Chanel в аеропорту можна буде розрізняти за монограмою та принтом з кольорових літаків відповідно. До речі, всупереч побажанням наших британських колег, валіза ця все-таки на колесах.

Chanel%20S16%20009

Chanel

Але в цій справі Лагерфельд не одинокий: аналогічне продовження своїх колекцій у «багажному» еквіваленті випустили Dolce & Gabbana (з сицилійським принтом) і Moschino (валіза з характерної стьобаної тканини).

643543_in_xl

Dolce & Gabbana

647878_in_xl

Moschino

А ось трендсеттери Пабло Коппола та Алессандро Мікеле таки знайшли у собі сили відмовитись від комфорту на користь дизайну. Під маркою Bally нещодавно вийшли стилізовані ретро-валізи, прикрашені одним із символів бренду – графічним зображенням Евересту. У гори з таким, звичайно, не підеш, але ось форсити на вулицях Лондона, картинно помахуючи такою великогабаритною сумочкою, одразу хочеться. Креативний директор Gucci теж взяв за основу ретро-валізу з монограмою Будинку та додав йому сучасного звучання тропічними аплікаціями, які римуються із пальто із цієї ж колекції. До речі, такий самий прийом використав і Карл Лагерфельд, зробивши особливим шиком цього літа не просто дизайнерську валізу, а total look, що ідеально збігається з дорожнім аксесуаром.

Gucci%20S16%20150

Gucci

34_CRESCENT_TOILE

Bally

Відкинувши романтичні настрої, внутрішній цинік кожної з нас нагадає, що турбота модних будинків про наш багаж – лише спосіб розширити сфери свого впливу. Але валізи без ручки цю витівку все одно не назвеш, адже якісний аксесуар – це інвестиція не тільки в гардероб, але ще й настрій.