Слідом за Burberry, Vetements та Gucci епатажний британський дизайнер Вів’єн Вествуд представить дві колекції одягу в рамках одного показу на лондонському чоловічому тижні моди у січні. Чоловіча лінія Man Label та жіноча Red Label будуть об’єднані під загальним лейблом Vivienne Westwood.
Дизайнер пояснює своє рішення бажанням скоротити кількість ліній будинку, зменшивши при цьому розмір компанії, що, на її думку, позитивно позначиться на ідентичності бренду. «Купуй менше, вибирай найкраще», – проголошує Вествуд.
Жіноча колекція весна-літо 2017 року не буде продемонстрована на подіумі у вересні. Натомість дизайнер планує представити її пресі та байєрам під час особистих зустрічей за допомогою лукбуків.
Раніше цього року Вествуд також офіційно змінила назву своєї основної лінії одягу Vivienne Westwood Gold Label, перейменувавши її на Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood на честь давнього творчого партнера та чоловіка Андреаса Кронталера.
Протягом довгих років Андреас брав на себе набагато більше за мене. Я хотіла, щоб це було відображено у суспільній свідомості,
− відзначила дизайнер.
Статті по темі:
10 нестандартних весільних нарядів знаменитостей
Тренд сезону: вбрання у стилі адепта панк-року
Dolce & Gabbana проти об’єднання показів жіночих та чоловічих колекцій