5 звичок організованих людей
Редагувати перекладКорисні поради для тих, хто хоче встигати все та доводити справи до кінця.
Вести облік справ
Звичка робити нотатки − базова навичка будь-якої організованої людини. Пам'ятати дні народження та інші знаменні дати практично неможливо, та й не потрібно. Досить вести в електронному вигляді календар подій, про які ви отримуватимете повідомлення з самого ранку. До речі, завдання, які потрібно виконати найближчим часом, слід записувати саме на аркуші паперу. Прописуючи список справ, ви вже частково відкладаєте його у своїй пам'яті.
Читайте також: 6 наукових лайфхаків, які допоможуть сфокусуватися на роботі
Дедлайни – наше все
Установка дедлайнів значно прискорює процес реалізації будь-яких планів. Для цього варто реально оцінити, скільки часу знадобиться для досягнення мети і трохи скоротити цей термін. Якщо завдання масштабне та складне, лаконічно розпишіть покроковий план його виконання та вкажіть дату його здачі. Тож ймовірність того, що ви отримаєте бажане найближчим часом, збільшується в рази.
Відмовитися від прокрастинації
Не відкладайте справи у довгий ящик. Затягнувши з ними, ви не тільки накопичуєте невирішені проблеми, але й витрачаєте позитивну енергію, подумки повертаючись до них.
Читайте також: Які книги радять читати працівники компанії Google
Порядок
Зберігайте речі у своїх місцях. Насамперед, важливо оточити себе лише справді корисними предметами. Зробіть генеральне прибирання у будинку чи офісі, організуйте свій особистий простір так, щоб не витрачати час на пошуки улюбленої ручки чи цінного документа. Не забувайте періодично проводити ревізію своїх речей, із частотою, наприклад, раз на місяць.
Не один у човні
Золоте правило будь-якого керівника: щоб устигати все, потрібно делегувати обов'язки іншим. Можливо, ваш друг чи колега впорається зі справою краще та швидше, а ви тим часом зробите важливий дзвінок або відповісте на старий лист.