Чи надихає вас список 30 успішних людей, які не досягли 30 років, на думку Forbes, так само, як і нас?
Іноді це може демотивувати, мовляв, їм ще немає 30-ти, а вони вже пізнали «успішний успіх», а я навіть не можу розібратися з робочим принтером. Іноді, навпаки, мотивація захльостує вас, і ви починаєте щось робити, щоб стати в один ряд із цими видатними жінками. І в першому, і в другому випадку вам не завадять уроки від тих, хто за допомогою своїх нестандартного мислення, упертості та віри у себе змогли досягти висот – а саме списку Forbes 30 under 30.
Джильда Амбросіо стала відома насамперед як модний інфлюєнсер та it-girl. Все змінилося, коли вона разом із Джорджіо Тордіні заснувала свій бренд Attico. Він і став її золотим квитком у світ Forbes.
Ми не хотіли проводити будь-які попередні дослідження того, як реагують споживачі або чого хоче ринок. Ми просто зробили те, що здавалося нам вірним. Хоч би як романтично чи банально це здавалося, нам подобається думати, що визнання, яке у нас є, — це співвідношення двох факторів: того, що ми вірні собі, і потяг людей до нашого одягу.
— зізналися Джільда та Джорджія.
Часто, намагаючись створити щось нове, люди потрапляють у пастку — їм здається, що потрібно користуватися готовими формулами успіху і йти второваною кимось доріжкою. Джильда та Джорджія знали, що можуть створювати гарні сукні, які не схожі на те, що ми звикли бачити, та активно використовували свої соціальні мережі, щоб просувати бренд. Ця хитра стратегія допомогла їм перетворити своїх фанатів на фанатів Attico.
Куїн Шепард лише 23 роки, а вона вже встигла приміряти ролі режисера, актриси, продюсера та сценариста. Кіновиробництвом дівчина почала займатися у 15 років!
Я завжди знала, що дуже швидко зростаю як художник. До роботи над своїм першим фільмом я розпочала, коли мені було п’ятнадцять. Я хотіла бути особливою, грати, і просто якнайшвидше закінчити школу. Мені вдалося закінчити навчання на рік раніше, я просто дуже хотіла стрибнути.
Іноді приємно просто сидіти та вивчати всі нюанси, іноді потрібно «стрибнути» у невідомість та вчитися на практиці. Куїн знала, що хоче зняти фільм і зіграти в ньому роль, тому вона доклала всіх зусиль, щоб мрія стала реальністю.
Читайте також: ЯК ПОБУДУВАТИ БІЗНЕС В INSTAGRAM: ПОРАДИ БЛОГЕРА ХУДИ КАТТАН
Даніель Джузіо заснувала однойменний модний лейбл, коли їй було лише 23 роки. Стартовий капітал – 1000 доларів, накопичена з податкової декларації та зарплати з роботи в рітейлі. У Джузіо була ідея та графічний дизайнер у розпорядженні, їй просто потрібно було змусити це все працювати.
Я не могла застосувати знання, отримані в школі, для свого бізнесу, тому відразу після її закінчення я вирушила до бізнес-відділу Барнса та Нобла. Я взяла купу книг з продажу, потім пішла до Starbucks і просто читала і читала, а ще фотографувала ті уривки, які здавались мені важливими.
Якщо ви хочете, щоб у вашому житті щось сталося, ви ніколи не помилитеся, вирішивши заповнити прогалини у знаннях. Даніель зізнається, що продовжує читати бізнес-літературу, але тепер уже зі смартфона.
Ліза Коші почала з Vine – платформи, яка дозволяла завантажувати шестисекундні відео. Свого часу «війни» мали ефект бомби, що розірвалася, але потім їх популярність повільно зійшла нанівець. Тоді Лізі довелося шукати інше місце, де її відео матимуть такий самий попит.
Найгірша порада, яку я коли-небудь отримувала, була: «Не публікуйся на YouTube, вона вмирає»,
— каже Коші, яка заробила у 2017 році семизначну суму.
Оскільки Ліза не прислухалася до цієї «слушної поради» і опублікувала деякі свої відео, їй вдалося виростити ціле покоління молодих YouTubers, які від неї шаленіють, отримати пару ролей у кіно і стати завсідником телешоу. А якби Коші прислухалася до рекомендації, вона точно не була б там, де вона є сьогодні.
Читайте також: СЕКРЕТИ ПЛАНУВАННЯ УСПІШНИХ ЖІНОК
Дані Рош – 25-річна засновниця креативної агенції Kastor & Pollux. Але ми віримо, що в найближчому майбутньому за її плечима з’явиться ще кілька таких успішних проектів.
Щодня це новий пакет проблем. Іноді мені складно, тому що емоційна стабільність та розумова зосередженість є потребою у моїй роботі. Однак, непередбачуваний характер мого бізнесу дає мені нескінченні можливості для процвітання. Я постійно змушена шукати інноваційні способи вирішення проблем та рухатися вперед. Однією з найскладніших речей, з якою стикаються власники власної справи, — відсутність поділу особистих і ділових відносин, а також незнання того, в якій смузі потрібно залишатися. Проте за ці роки я зрозуміла, що надмірне спілкування краще, ніж його відсутність, і бути чесним завжди кращим, ніж боятися виникнення конфлікту. В результаті я борюся за те, що хочу і у що вірю, і зростаю як творча одиниця, лідер та друг.
Незалежно від того, наскільки старанно ви працюєте, вам потрібно зосередитись на собі та проявити творчий підхід до вирішення проблем. Свій бізнес – це проблема за проблемою, яку треба вміти вирішувати. Тож вчіться «гасити пожежі» щодня.