UA
RU

5 речей, які успішні жінки ніколи не роблять на роботі

Редагувати переклад
Робота кидає вам виклик, як особистості і робить сильнішим, як професіонала.


5 речей, які успішні жінки ніколи не роблять на роботі.

Якщо ви хочете утвердитися у своєму званні успішної та продуктивної співробітниці, вам варто уникати цих речей:

Бути постійно на телефоні

Здійснювати особисті дзвінки через серйозну причину — це цілком нормально, але провести цілий ранок у листуванні з подругою — неприйнятно. Ви не зобов'язані присвятити все своє життя тільки роботі, але часто всі проблеми, які існують поза офісом, ви можете вирішити в особистий час. Відео з милим котиком та смішний пост подруги у Facebook можуть почекати. 

  • Покладіть телефон максимально далеко від себе, щоб він не попадав на очі

  • Вимкніть звук

  • Розпишіть свої перерви, коли можна безкарно писати, дзвонити та гортати стрічку

Пліткувати з колегами

Ніхто не забороняє вам поділитися своїми планами на вихідні або обговорити кіноновинку, зовсім інша річ, якщо ви любите поговорити когось за його спиною. Кожен хоче працювати у дружній атмосфері, але не варто заводити друзів у такий спосіб. Завжди слідкуйте за тим, що говоріть і контролюйте емоційні сплески, щоб уникнути зайвих проблем.

  • Не говоріть погано про інших

  • Не вивідуйте особисті речі про колег, якщо вони самі не хочуть поділитися з вами

  • Будьте ввічливими з усіма, хто працює з вами в одному офісі

Читайте також: УРОКИ СТИЛЮ: ОДЯГТИСЯ В ОФІС, ЯК БРИДЖИТЬ МАКРОН

Працювати у захаращеному просторі

Про людину багато говорить його робоче місце. Ви, напевно, й самі не раз складали свою думку про колег, відштовхуючись від речей на їхніх робочих столах. Якщо ви хочете справити враження людини впевненої, цілеспрямованої, професійної, то вам не варто прикрашати комп'ютер забавними наклейками і всюди розставляти фотографії улюбленої кішки. А про те, що все має бути на своїх місцях, ми взагалі мовчимо.

  • Починайте день із швидкого прибирання

  • Позбавтеся всього зайвого і відволікаючого

  • Купуйте холдери для документів

Не витримувати дрес-код

Нехай ваша професія дозволяє вам пофарбувати волосся в рожевий колір і ходити в рваних джинсах, не дозволяйте собі такої розкоші. Встановіть свої правила, які допоможуть вам скласти капсульний гардероб для офісу, швидше збиратися вранці та завжди виглядати охайно та стримано. Нехай ваш образ не відволікає вас на роботу.

  • Складайте ансамбль одягу ще з вечора

  • Якщо ви сумніваєтеся в чомусь, тоді просто не вдягайте це

  • Намагайтеся мати у своєму арсеналі комплект одягу та взуття для зміни

Запізнюватися на роботу

Кожному з нас хочеться повалятися в ліжку зайві десять хвилин, але іноді ці десять хвилин можуть бути критичними. Для вас і вашого організму буде краще, якщо ви розробите свій розпорядок дня (наприклад, щодня прокидатися о сьомій годині, а лягати об одинадцятій). Якщо наступного дня ви маєте серйозний захід, який вимагає від вас додаткового часу на збори, складіть образ з вечора.

  • Визначтеся зі своїми ранковими звичками, які займають екстра-час і або позбавтеся їх, або вставайте трохи раніше, щоб все встигнути

  • Робіть підготовчу роботу напередодні увечері

  • Розробте свій ранковий графік

Джерело фото: instagram.com/suistudio

Статті на тему