UA
RU

7 способів уникнути конфліктів на роботі

Редагувати переклад
Конфлікти бувають навіть у злагоджених колективах.

7 способів уникнути конфліктів на роботі.

Навіть якщо ви вважаєте, що добре ладнаєте з колегами на роботі, то з часом можете зіткнутися з неприємними ситуаціями і навіть конфліктами. Це майже неминуче, коли ви проводите вісім годин на день, працюючи з тими самими людьми. Але в таких випадках найголовніше — уміти залагодити неприємну ситуацію та зберегти приємний мікроклімат. 

Читайте також: 5 незручних ситуацій в офісі, та як з них вийти

 

Візьміть паузу

Якщо ви розумієте, що кров у скронях починає пульсувати з шаленою швидкістю і незабаром ви зірветесь на крик, то перш ніж виплеснути негатив, візьміть паузу. Пам'ятайте, що багато конфліктів можна уникнути, якщо тримати язик за зубами. Підлеглий не дотримується дедлайн і постійно вас засмучує - знайдіть час, щоб охолонути і подумати про ситуацію. Таким чином, ви зможете поговорити про проблему, не сказавши того, що пізніше можете пошкодувати.

7 способів уникнути конфліктів на роботі.

Будьте стриманим

Не втрачати самовладання — одне з головних правил, яких слід дотримуватися. Жодну ситуацію, а тим більше конфліктну, не можна вирішити злістю та панікою. Постарайтеся не давати волю емоціям, а якщо у вас із цим проблеми, то вивчіть кілька вправ на розслаблення та концентрацію. Спочатку вам здаватиметься, що це неможливо, але найголовніше — бажання та практика. 

Мінімізуйте контакти з противником

Поки конфлікт не вичерпаний, постарайтеся мінімізувати контакти з противником. Не виходьте разом на курилку, обід, магазин. Організуйте свій робочий процес так, щоб не перетинатися з небажаною людиною. Якщо це не вийде, то просто не звертайте на противника увагу, ніби нічого не було. 

Читайте також: 6 типів колег, які всіх дратують

 

Уникайте пліток

Намагайтеся не обговорювати конфлікти зі своїми колегами, будьте вище пліток. Поводьтеся так, ніби конфлікту не було або ви про нього вже забули. Демонструйте спокійний врівноважений стан. Іноді навіть цього буде достатньо, щоб ситуація вирішилася сама собою. 

7 способів уникнути конфліктів на роботі.

Прийдіть до компромісу

Іноді впертість дуже заважає, тому якщо конфлікт досі не вирішено, краще здатися і піти на компроміс. Але запам'ятайте, що обговорювати щось варто лише в тому випадку, якщо інша сторона демонструє готовність до примирення. Тому коли ви сидите за столом переговорів і намагаєтеся знайти компроміс, то будьте готові до взаємних поступок хоч у чомусь, інакше існує ризик, що конфлікт може розгорітися ще сильніше. 

Відпустіть ситуацію

Подобається вам це чи ні, але в майбутньому вам доведеться працювати з людиною, з якою конфліктуєте. Тому якщо ситуація справді незначна, просто відпустіть її та забудьте. Рухайтеся далі і намагайтеся не зациклюватися на дрібницях. 

Джерело фото: unsplash.com

Статті на тему