UA
RU

8 питань до Тетяни Лукінюк

Редагувати переклад
В рамках проекту "5 суконь – 5 історій успіху» від бренду ділових суконь LETTER K генеральний директор Red Bull в Україні та Білорусі Тетяна Лукінюк поділилася своїми секретами успіху.
8 питань до Тетяни Лукінюк-Фото 1

— З чого розпочиналася ваша бізнес-кар'єра?

— Я почала працювати у 19 років після другого курсу інституту. Це були лихі дев'яності, моїй сім'ї банально потрібні були гроші, і батьки вмовили мене бути схожими на співбесіди. Тоді знання англійської мови було рідкістю, тому мені, без досвіду та знань, але вільно розмовляє англійською, вже на третій співбесіді запропонували роботу асистента-перекладача. Я одразу перевелася на заочний і жодного разу не пошкодувала. Я досі пам'ятаю, що коли я потрапила в офіс, у мене виникло почуття, що я нарешті опинилася вдома.

— Як ви шикували свій шлях до успіху?

— Є люди, які будують кар'єру за довгостроковим планом. Мені це чуже. Я роблю крок — уперед чи вбік — оглядаюсь, дізнаюся про роботу, показую результат. Тільки після цього я починаю запитувати себе, що хочу робити далі. Для мене майбутня перспектива відкривається поступово, крок за кроком.

— Як сильно змінився ваш характер у бізнес-середовищі?

— Мені здається, що культура кожної компанії відкладає свій відбиток на характер та цінності працівників. Не змінює, саме відкладає відбиток. Так і в мене — мої цінності та характер не змінюються, але залежно від корпоративної культури на передній план виходять ті чи інші особливості. І вже точно мені близький підхід змінювати характер для роботодавця і нести корпоративну культуру додому.

Читайте також: КАЖЕ ЕКСПЕРТ: ЯК ЗРОБИТИ СВІЙ СТАРТАП УСПІШНИМ

8 питань до Тетяни Лукінюк-Фото 2

— Хто став для вас прикладом для наслідування?

— Я не вивчаю чужі історії успіху та не створюю кумирів. Прослухавши чи прочитавши досвід Джобса чи Маска, я не зможу стати ні тим, ні іншим. Потрібно шукати свій шлях. Я щиро захоплююся тими, кого знаю особисто, хто заслуговує на повагу в моєму життєвому просторі — своєю подругою-власником медіа-бізнесу, яка вивела його з кризи, подругою-юристом, яка закриває багатомільйонні угоди.

— Як створювали ідеальний для себе діловий образ?

— Свою кар'єру я розпочинала наприкінці 90-х, тож мої стилістичні уподобання формувалися ще тоді: гардероб складався з чорних, сірих костюмів та штанів з білими блузками. При цьому я вважала, що одягаюся добре і навіть із шиком, тому що в мене була одна рожева блуза, яку я носила у поєднанні із сірим. Час йшов і стилі в моді змінювалися, і тільки я була, як і раніше, класичною чорно-сірою. Але потім раптом мені попалася команда, що складалася з модно одягнених дівчат у сукнях. І дивлячись на них мені захотілося додати до гардеробу яскраві кольори. Я взяла стиліста, яка радісно повідомила мені, що сірий категорично не йде до мого типажу, викинула дві третини гардеробу і допомогла підібрати новий. Це було шість років тому. Тепер у моєму гардеробі багато яскраво-синього, яскраво-червоного, жовтого. Якщо я одягаю чорний колір, то в офісі лякаються та цікавляться, чи все у мене добре.

Читайте також: ЩО РОБИТЬ УСПІШНІ ЖІНКИ ВРАНКИ: СЕКРЕТИ БІЗНЕЗВУМАН

8 питань до Тетяни Лукінюк-Фото 3

— На вашу думку, чи існує стереотип, що візуальний образ та обрана ділова цибуля може впливати на бізнес — стосунки з партнерами?

— Як це було несправедливо, для сприйняття жінки одяг має набагато більше значення, ніж для чоловіка. Давайте уявимо ситуацію: ви приходите першого дня на нову керівну посаду. Ви одягнені в стилі бохо, а ваші підлеглі у костюмах. Звичайно, це звертатиме на себе увагу. Знадобиться якийсь час, щоб люди, забувши про ваш стиль, почали помічати ваші ділові якості. Навіщо вам гаяти цей час? Мені здається, що поки вас не впізнають і не зрозуміють, як колегу, співробітника і хорошу людину, варто дотримуватися більш стандартного дрес-коду. А потім – одягайтеся як вам подобається. Це сприйматиметься цілком адекватно.

— Чи є щось, чого й досі не вистачає у діловій моді України?

— Мені здається, що діловій моді України бракує якості. Є bespoke сорочки, дорогі українські дизайнери, які не шиють для офісу, трішки цікавих моделей суконь для літнього вихідного дня – а решта – мас-маркет, який односезонний та який носять усі.

ЛІТА К — один із найкращих брендів в Україні, який представляє лише ділові сукні. Вироби бренду відрізняються високою якістю та широким асортиментом моделей. Адже кожна ділова жінка завжди хоче виглядати елегантно, стильно та презентабельно.

Статті на тему