Audi та Volkswagen показали нові логотипи, які закликають людей тримати дистанцію
Редагувати перекладТаким чином автомобільні марки закликають дотримуватися безпечної дистанції, щоб убезпечити себе від зараження коронавірусною інфекцією.
Дві автомобільні компанії, Audi та Volkswagen, представили світові нові тимчасові логотипи, пов'язані з пандемією коронавірусу. Оновлені лого підтримують рекомендацію ВООЗ та закликають людей дотримуватися безпечної дистанції між один одним. Про нові логотипи автомобільні компанії розповіли у себе на сторінках у соціальних мережах.
Залишайтеся вдома, тримайтеся на відстані, будьте здорові та підтримуйте один одного. Бережіть себе,
- Повідомляється в заяві Audi.
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. Як Global Company і Global Community, наша висока priorita is to identify any opportunities to # плоска крива.
Залишатися в безпеці. pic.twitter.com/itMvRPcV33- Audi (@AudiOfficial) Березня 18, 2020
Читайте також: Чому природа позитивно реагує на коронавірус
У новому логотипі Audi всі чотири кільця знаходяться на відстань один від одного, а в емблемі Volkswagen буква W розпалася на дві V. У відеоролику Volkswagen, у свою чергу, йдеться про важливість дотримання безпечної дистанції та особистої гігієни, також є заклик дослухатися до рекомендацій ВООЗ .
Ми # Volkswagen. Thanks for keeping ваша соціальна distance! #Зрівняйте криву pic.twitter.com/JeY27epjhl
- Volkswagen News (@volkswagen) Березня 23, 2020
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як світові та українські fashion-бренди допомагають у боротьбі з COVID-19: про пожертвування Prada, Armani, конгломерату LVMH та про ініціативи українських брендів FROLOV, bobkova, Bevza та інших.