UA
RU

Audi та Volkswagen показали нові логотипи, які закликають людей тримати дистанцію

Редагувати переклад
Таким чином автомобільні марки закликають дотримуватися безпечної дистанції, щоб убезпечити себе від зараження коронавірусною інфекцією. 

Audi та Volkswagen показали нові логотипи, які закликають людей тримати дистанцію-Фото 1

Дві автомобільні компанії, Audi та Volkswagen, представили світові нові тимчасові логотипи, пов'язані з пандемією коронавірусу. Оновлені лого підтримують рекомендацію ВООЗ та закликають людей дотримуватися безпечної дистанції між один одним. Про нові логотипи автомобільні компанії розповіли у себе на сторінках у соціальних мережах. 

Залишайтеся вдома, тримайтеся на відстані, будьте здорові та підтримуйте один одного. Бережіть себе, 

- Повідомляється в заяві Audi. 

Читайте також: Чому природа позитивно реагує на коронавірус

У новому логотипі Audi всі чотири кільця знаходяться на відстань один від одного, а в емблемі Volkswagen буква W розпалася на дві V. У відеоролику Volkswagen, у свою чергу, йдеться про важливість дотримання безпечної дистанції та особистої гігієни, також є заклик дослухатися до рекомендацій ВООЗ . 

Нагадаємо, раніше ми розповідали, як світові та українські fashion-бренди допомагають у боротьбі з COVID-19: про пожертвування Prada, Armani, конгломерату LVMH та про ініціативи українських брендів FROLOV, bobkova, Bevza та інших. 

Статті на тему