
Facebook представив новий логотип компанії
У квітах Instagram.

Фото: Facebook
Компанія Facebook, яка володіє Instagram, WhatsApp, Oculus та соціальною мережею Facebook, представила новий анімований логотип. Про це повідомляється на офіційному сайті.
Назва змінює кольори та відображається синім, зеленим та рожевим. Кожен відтінок — посилання на програми виробництва Facebook.
Читайте також: 5 речей, якими не повинні ділитися парочки у соціальних мережах
Логотип почнуть використовувати протягом найближчих тижнів у продуктах та маркетингових матеріалах, але він не замінить існуюче лого соціальної мережі Facebook.

Читайте також: Instagram заборонить маски з ефектом пластичних операцій
Люди повинні знати, які компанії виробляють продукцію, якою вони користуються. Наші основні програми – Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal та Calibra. Ми представляємо новий логотип компанії та ще більше відрізняємо компанію Facebook від програми Facebook, яка збереже свій власний бренд,
– Коментує в офіційному повідомленні директор з маркетингу Антоніо Лучіо.


Також компанія звертає увагу, що багато користувачів досі не знають, що Instagram належить Facebook. Новий логотип компанії допоможе виправити ситуацію.
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK