Спеціальний кореспондент Marie Claire на Канському кінофестивалі Марія Алесіна відвідала прес-конференцію, присвячену фільму Педро Альмодовара “Біль і слава”.
Антоніо Бандерас у ролі Педро Альмодовара та Пенелопа Крус у ролі його матері – новий фільм Педро Альмодовара під назвою «Біль і слава» розповідає автобіографічну історію про залежність та завершення життєвих циклів. З першого кадру вгадується фірмовий почерк Альмодовара – контрастні поєднання кольорів, нарочита виразність, характерні іспанські персонажі та пейзажі. У той же час, ця картина відрізняється від решти робіт режисера своєю самозануреністю і радше глибокою меланхолічністю, ніж напруженням пристрастей.
Сюжет розгортається навколо режисера, який страждає від болю, який підсаджується на героїн від нездатності продовжувати працювати. Розповідь про життя героя розгортається паралельно з його спогадами про дитинство та спробами підвести межу під минулим, змиритися з ним. Обидва актори, які зіграли головні ролі – близькі друзі режисера і вже неодноразово знімалися у його фільмах, тому зйомки цієї картини стали для кожного з них особливими.
Педро Альмодовар:
Не всі сцени в цьому фільмі – буквальні цитати з мого життя, але кожна могла б статися зі мною. Коли ти починаєш писати сценарій, перші рядки завжди ґрунтуються на твоєму особистому досвіді, але поступово художній сюжет починає переважати, диктувати свою волю, додавати деталі, яких не було у реальному житті. Написання сценарію ніколи не закінчується, воно триває доти, доки триває робота. Це спосіб досліджувати себе, проникнути у свої відчуття та спогади. Тому цей фільм відображає мене, мій спосіб відчувати, спогади про людей, яких я любив. І успіх для мене – це не слава (якою б чарівною не була вчорашня ніч прем’єри), це – свобода та здатність знімати те кіно, яке мені хочеться.
Читайте також: ФІЛЬМИ КАННСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ: «МЕРТВІ НЕ ВМИРАЮТЬ» ДЖИМА ДЖАРМУША
Пенелопа Крус:
Зазвичай ми обговорюємо з Педро кожну деталь. А цього разу я навіть не наважувалася ставити запитання. Він ніколи не просив нікого з нас не ставити йому запитань, але ми всі чомусь це відчували. Коли людина, яку ти ніжно любиш, вирішуєш розповісти глибоко особисту історію, виставити на показ свої тривоги та переживання, ти не наважуєшся розпитувати її про деталі, навіть якщо тобі дуже цікаво.
Антоніо Бандерас:
Зіграти цього героя – означало вбити Бандераса. Я не міг повірити, що Педро пропонує мені зіграти себе. Але цей фільм мені дуже допоміг знову знайти себе, оновитися. Я довго відновлювався після своїх проблем із серцем. Це фільм не тільки про залежність, а й про завершення, закриття життєвих циклів. Разом із моїм героєм я проходив усі етапи повернення до себе. Це була не лише спільна творчість, а й спільний пошук відповідей на запитання наших життів. Ці місяці були найкращими в моєму акторському житті.
Читайте також: КАННИ-2019: ЖЮРІ ОГОЛОШИЛО ПЕРЕМОЖЦІВ КІНОФЕСТИВАЛЮ
Пенелопа Крус:
Я завжди була залежною від своєї сім’ї, а особливо зараз, коли стала матір’ю, але це та залежність, яка допомагає мені справлятися з будь-якими проблемами. Крім того, я цілком залежна від кіно. Після своєї першої зйомки я зрозуміла, що я не зможу жити, якщо станеться так, що вона виявиться останньою. Без акторства я була б зовсім втраченою у житті.
Нагадаємо, спеціальний партнер Marie Claire у Каннах – бренд Mastercard. Ваша перепустка у світ великого кіно у нашій спецтемі на сайті!