UA
RU

Історія в деталях: Катерина Федоренко & Денис Вахрамєєв про предметний дизайн

Редагувати переклад

Засновники дизайн-студії FILD розповіли нам про предметний дизайн і те, що їх надихає.

DSC_0246

Про те, як зародилася бізнес-ідея:

«Ми стали працювати на себе не з егоцентричного пориву, просто наше бачення предметного дизайну виходить за рамки того, що існує зараз на ринку. Для багатьох емоційно спокійніше працювати на компанію, але тут річ у різних психотипах. У нас не було страху, були лише ентузіазм та бажання задавати темп іншим, збираючи навколо себе людей для співпраці. Коли ти зробив щось і побачив позитивний фідбек, ти розумієш, що ідея хороша, і продовжуєш над нею працювати».

Про стосунки з клієнтами:

«У нашій країні прийнято, що якщо ти, наприклад, робиш для когось інтер'єр, то ти на нього працюєш. Насправді людина звертається до тебе, твого бачення, стилю та смаку, це називається співпраця, де діє принцип взаємоповажної продуктивної практики.»

Про конкурентів:

«Щодо конкуренції – її можна сприймати негативно, а можна – позитивно, як розвиток ринку. Вона дає імпульс створювати щось нове. Для нашої країни конкуренція є дуже корисною. Люди мало знають про предметний дизайн, думають, що це дорого і лише багатим.»

Про самовдосконалення:

«Знання ми отримуємо на міжнародних виставках (зі скандинавами ніхто не зрівняється!). Важливо розширювати свій світогляд: взаємодіяти з різними людьми, культурами, напрямками. Є такий ведичний принцип: немає нейтрального впливу – воно або негативне, або позитивне. Тому ми намагаємося позитивно насичуватися і не йти на компроміс навіть у дрібницях – краще почекати на момент оптимальної можливості і навіть виконати за інших їхню частину роботи, але отримати те, що тобі дійсно потрібно. Це довша дорога, але якщо ти чесно і правильно ставишся до людей та роботи, тобі віддасться. Принцип «і так зійде» йде врозріз із нашим світовідчуттям.»

Статті на тему