Вибір професії – один із найважливіших у житті. З понеділка по п'ятницю колег ви бачитимете частіше, ніж коханих. Офіс буде навіть не другою домівкою, а першою. Шеф і той стане ріднішим. Але щоб не прирікати себе на безрадісне існування від дзвінка до дзвінка, добре придивіться. Може ви ще не там, де маєте бути?
Перші симптоми нелюбої роботи
Розрізнити, що робота вас не радує, можна за трьома простими симптомами:
Якщо хоча б один із них знайомий, знайте – щось пішло не так!
Читайте також: ЯК ЗНАЙТИ РОБОТУ В КРИЗУ: КАЖЕ ЕКСПЕРТ
Не важливо, чи ви змінили 100500 місць або застрягли 5 років на одному, настає момент «ікс». Тільки перед тим, як голосно грюкнути дверима, розберіться, що ж вас до цього довело.
Найпоширеніша проблема – суперечки з керівником. Буде чудово, якщо ваш шеф готовий до діалогу та вдасться усунути причину невдоволення у ваш бік. Але якщо ви з першого дня рвете жили, а замість задовільного кивка вас шпигують на очах у колег – дякую йому і до побачення!
Щоб нова людина освоїлася на новому місці і не збожеволіла, в порядку речей поетапно збільшувати їй робоче навантаження. Інша річ, якщо випробувальний термін давно закінчено, а ви працюєте за трьома за ціною одного. Д - Демотивація!
Ви здатні спроектувати адронний колайдер, але все що від вас вимагають день у день це «Люсенька, кофію на переговорку, та швидше!»? Швидше за все ваші знання та навички набагато ширші, ніж потрібно для вашої посади. Якщо немає реальних перспектив для кар'єрного зростання, чому б не застосувати свої переваги там, де вони будуть?
Читайте також: 5 НЕБАНАЛЬНИХ ПРИНЦИПІВ РОЗВИТКУ КАР'ЄРИ
Якщо у колективі ви зайняли позицію запрошеної зірки, не дивуйтеся, що вас не люблять. Щоб змінити ситуацію, потрібно бути або Оззі Озборном, або людиною, яка зняла корону і стала простішою. Ось коли в коронах решта і ви вибилися з команди тому, що відмовилися в розпал робочого дня кинути свої справи і з усіма дивитися знижки у Michael Kors. Ось тоді ви нікому нічого не винні!
Коли вся компанія живе за принципами проактивності та взаєморозуміння, корпоративи гуртують та розвивають колектив, коли є корпоративні традиції – це чудово. У таких місцях легко відчути себе частиною цілісного механізму.
А ось якщо вас не хочуть підвищити тому, що ви – Рак, а не Козеріг, якщо ви повинні зірвати свій робочий процес, щоб іти плескати Катеньці, за те, що вона продала три помади, доречно поставити запитання – це корпоративні цінності. absurde (Франц.)?
Коли причини визначені, постає головне питання — чи є реальний вагомий аргумент на поточному місці роботи? Знайшли такий – тоді всі вищеописані причини можна усунути: знайти до шефа підхід, домовитись про підвищення, пошукати спільні інтереси з колегами тощо.
Але якщо вас все-таки нічого не тримає, не рубайте з жару, а дійте поетапно:
Хоч би як хотілося вірити, але не буває ідеальної посади, колег, шефів. Натомість бувають мрії, які ніколи не пізно здійснити. Адже, як сказав мудрець Конфуцій: «Виберіть собі роботу до душі і вам взагалі не доведеться працювати!».
Автор: Даня Лозовська