Як працювати зі світовими зірками та моделями. Розповідає PR-фахівець Крістіна Галанц
Люди, які працюють із знаменитостями, часто залишаються за кадром.
Ми вирішили відкрити завісу привабливого світу і попросили Христину Галанц, міжнародного спеціаліста з комунікацій, розповісти про тонкощі роботи зі світовими зірками та іменитими модними брендами. Завдяки роботі на тижнях моди, в голлівудському піар-агентстві та продакшн-компанії, зустрічі віч-на-віч з топ-моделями, актрисами та співаками стали для Христини звичною справою. Далі – пряма мова Крістіни.
Світ моди дуже привабливий, і будь-якою можливістю стати хоч на крок ближче до нього хочеться неодмінно скористатися. Свою я отримала, коли жила в Мілані і вже багато працювала менеджером з комунікацій на модних зйомках. Головні новини індустрії мені вдавалося дізнаватися швидко і з перших джерел, тоді я й подумала, а чому б про них не писати?
Читайте також: МОДЕЛЬ І TRAVEL-ЕКСПЕРТ НАДЯ ШНАЙДЕР ПРО ТЕ, ЯК ПОБИВАТИ В 35 КРАЇНАХ І ВІДКРИВАТИ СВІТ ДЛЯ ІНШИХ
Бонусов у роботі кореспондента, на зразок відвідувань закритих заходів, місць у перших рядах на показах та спілкування зі знаменитостями – багато, так само, як і складнощів. Протягом «місяця моди», що починається у Нью-Йорку, а закінчується у Парижі, щодня доводилося бігати з показів на презентації, засвоювати колосальний обсяг інформації. Мої сумки були забиті прес-релізами, блокноти ломилися від записів, зроблених під час розмов з піарниками брендів. Час писати матеріали було лише вночі, коли потрібно було згадати все побачене протягом дня. Доповзти до модних вечірок здавалося неймовірним, але пам'ятаю, що змушувала себе, адже це була єдина можливість опинитися серед зірок. У неформальній обстановці якось зливалися, знайомилися, спілкувалися.
Але хоча я була всередині цього світу — все одно залишалася зовні, бо не могла розлучитися з роллю спостерігача, завжди готового витягти з сумочки ручку та блокнотик для нових записів.
Наступним етапом було піар-агентство Propaganda GEM. Коли я прийшла, йшла підготовка до наймасштабнішого проекту — виставки «Tribute to Femininity», присвяченої ювелірним шедеврам з архівів італійського будинку Bvlgari.
За кілька місяців до відкриття виставки у Римі зібралися зірки першої величини: Єва Грін, Лаура Харрієр, Белла Хадід, Джон Кортахарена, Джасмін Сандерс. Ми знімали їх для обкладинок найвпливовіших глянців, а на їхніх шиях, зап'ястях та пальчиках сяяли твори ювелірного мистецтва, що колись належали Елізабет Тейлор, Аніті Екберг та іншим зіркам Голлівуду.
Читайте також: COVID-19: ЯК КОРОНАВІРУС ВПЛИВИТЬ НА МОДНУ ІНДУСТРІЮ?
Комунікація із зірками тут була зовсім іншою. Відчувалася командна робота. Але через напружений графік знаменитості втомлювалися, а спекотне римське літо посилювало ситуацію. Поводитись із зірками такої величини потрібно було вкрай акуратно: якщо кличеш, то тихенько, ведеш до місця зйомки — обережно та повільно. Зірки — тендітна натура, тому моїм завданням було створити для них максимально комфортні умови, тримаючи під контролем комунікацію з організаторами. Робота тонка та вимагала максимальної концентрації.
Мій рівень комфорту у спілкуванні з зірками піднявся - я стала частиною глобальної продакшн-компанії Fashiontomax і знову роз'їжджала тижнями моди. Ми завжди були в самому серці подій, часто отримували привілеї на ексклюзивну зйомку та тісне спілкування із селебріті.
Пам'ятаю, робили спецпроект із Лілі Рейнхарт для Valentino у Парижі. Ми всі відзняли всередині готелю, навіть найпершими побачили сукню «від кутюр», зшиту спеціально для неї, а коли вийшли з нею на вулицю, на актрису тут же накинулися журналісти та стріт-фотографи. Ось де відчувалася ексклюзивність роботи.
Читайте також: УКРАЇНСЬКІ ФОТОГРАФИ, ЯКІ НІСТЬ НЕ ГІРШЕ ЗАЛІЖНИХ
Я виконувала роль менеджера з комунікацій на показах та презентаціях. Головним завданням було не прогаяти важливих гостей з об'єктивів нашої команди. Підходила до знаменитостей і ввічливо просила пройти зі мною до заздалегідь підібраного місця де менше людей. Щойно зірка була в наших руках, ми говорили, що з Fashiontomax — нас всі знали — і могли просити позувати скільки завгодно до отримання кращих кадрів. З року в рік часто знімали одних і тих же зірок, і зустрічі ставали теплішими та розкутішими, спілкуватися ставало легше.
Згодом крива долі вивела мене у світ спорту — ось уже рік я менеджер з піару та комунікацій наймолодшої іноземної баскетболістки у WNBA. В Америці спортсмени настільки ж шановані та улюблені, як голлівудські актори. Сходити на матч тут однаково що відвідати прем'єру нового фільму. Спортсмени відрізняються від модного натовпу - до них рідко потрібен особливий підхід. Чим натуральніше поводиться, тим швидше з ними вдасться налагодити контакт.
Насправді, для мене зірки – звичайні люди. Кожен з нас у чомусь талановитий. Важливо, яка сама людина. А практика показує, що порозумітися не так складно, головне — відмовитися від стереотипу про те, що знамениті люди живуть, як у раю. Потрібно поважати їхню працю і розуміти втому. Чула якось фразу «торкатися зірки треба акуратно, щоб ненароком її не погасити» — точніше і не скажеш.