Як змусити чарівність працювати на вас, Ганна Волошина з'ясовувала у експерта з цього питання Гая Кавасакі.Ппригадуєте один відомий рекламний ролик, у якому постійно твердили: "Імідж - ніщо"? Звичайно ж, його творці кривили душею, тому що в ХХI столітті імідж – це абсолютно все, і я не маю на увазі зовнішній вигляд – можна виглядати на мільйон доларів, але оточуючі все одно ставитимуться до вас як до порожнього місця.
Людям потрібен Х-фактор - той, що називається харизмою.
Американський професор Рональд Ріггіо пише, що «особиста харизма – це поєднання складних соціальних та емоційних навичок, які дозволяють одним людям впливати на інших на глибокому емоційному рівні, ефективно спілкуватися з ними та встановлювати сильні міжособистісні зв'язки».
Читайте також: Наукові факти про привабливість
А німецький соціолог Макс Вебер вважав, що «харизмою називається якість особистості, яку визнають надзвичайною, завдяки якій вона оцінюється як обдарована надприродними, надлюдськими або, щонайменше, особливими силами та властивостями, недоступними іншим людям».
З цих визначень стає ясно, що таку характеристику мають небагато щасливчиків. А що робити нам, простим смертним? Адже трохи харизми нікому не завадить навіть у банальних ситуаціях, наприклад, коли треба вмовити будівельника укласти тобі плитку рівно і без грандіозного скандалу, або змусити шкідливу продавщицю у сусідньому супермаркеті визнати у тобі людину.
Кілька років тому мені до рук потрапила книга Як зачаровувати людей. Мистецтво впливати на уми та вчинки. Я купила її виключно завдяки гучній назві, не підозрюючи, наскільки вона виявиться корисною. Звичайно, навіть тепер, коли я озброєна знаннями з цієї книги, мені навряд чи вдасться повести за собою весь світ, але я переконалася, що розвинути здатність розташовувати до себе людей – завдання цілком посильне.
Принаймні, мені вдалося переконати автора книги, Гая Кавасакі (керуючого директора Garage Technology Ventures, екс-співробітника Apple, який впровадив концепцію «євангелізму» у сферу високих технологій, коли компанія намагається згуртувати навколо себе армію відданих шанувальників), докладніше розповісти про мене, що мене хвилює. предмет. Кавасакі, чия білозуба усмішка стала такою ж візитною карткою, як чорна водолазка Стіва Джобса, запросто мене запросив до свого будинку в Каліфорнії, благо ми виявилися майже сусідами.
Читайте також: 10 ПИТАНЬ, ЩО ПОТРІБНО ЗАДАТИ СЕБЕ НА ШЛЯХУ ДО УСПІХУ
Харизма і чарівність – безумовно, не те саме, – каже він. - З харизмою ти народжуєшся, а чарівність за бажання можна в собі розвинути. Я б висловився так: всі харизматичні люди мають чарівність, але не всі привабливі люди наділені харизмою.
Кавасакі твердо переконаний, що саме навичка зачаровувати людей є ключовою, якщо ти хочеш побудувати успішну кар'єру, розпочати свій бізнес чи просто подобатися людям. «Моя книга дуже практична – продовжує він. – Вона про те, як треба поводитися щодня. Чарівні люди отримують все найкраще: найкращі місця в літаку, найкращі номери в готелі та багато інших привілеїв. Уміння користуватися чарівністю робить життя набагато легшим і значно продуктивнішим. Мені здається, на те, щоб бути весь час злим і незадоволеним, йде набагато більше енергії».
Під час розмови Кавасакі намагався переконати мене, що механічно користуватися навичками чарівності – мало, треба звести їх у ранг особистої філософії. «Мистецтво чарівності полягає не в маніпулюванні людьми, – пояснив він. – Чарівність трансформує ситуацію та стосунки. Воно перетворює ворожість на ввічливість, а ввічливість – на близькість. Скептиків і циніків воно перетворює на прихильників, а невизначеність трансформує на вірність».