UA
RU

Як стати хорошим колегою та напарником

Редагувати переклад
Колектив на роботі - один із найважливіших факторів, що впливає на працездатність та результативність.

Як стати хорошим колегою та напарником-Фото 1

Напевно, ви помічали, що коли ваші співробітники схильні до вас, звертаються за порадою або запрошують разом пообідати, стає набагато простіше працювати. Щоб не втратити цей зв'язок і продовжувати підтримувати довірчі відносини всередині вашого колективу, ось кілька порад, які можуть стати вам у нагоді.

Порада №1: Слідкуйте за запасами кави

Ми не маємо на увазі брати на себе відповідальність за доставку кави та води, ми говоримо про те, щоб виявити великодушність і заварити свіжу каву, якщо ви виявили, що заварник майже порожній. Можливо, ви будете не останньою людиною, яка обіллє порцію ароматного напою собі в чашку, але витратите 10 хвилин і наповніть посудину свіжою кавою. І ви насолодитеся гарячим напоєм, і іншим в офісі буде приємно.

Читайте також: ДО СВІТЛОГО МАЙБУТНЬОГО: ЯК ОТРИМАТИ РОБОТУ МРІЇ

Порада №2: Завжди вітайтеся та прощайтеся

Навіть банальне "Привіт!" або «До побачення!» може залишити приємне враження від людини. І нехай ви не в курсі, як звуть чоловіка з відділу кадрів або дівчину, яка сидить за сусіднім столом, банальна ввічливість допоможе прибрати бар'єр між вами. Можливо, у майбутньому вам доведеться звернутися до цих людей, а вони запам'ятають вас і охоче допоможуть, адже щодня ви проявляєте свою увагу до них.

Порада №3: ​​Швидко реагуйте на листи від ваших колег

Не затягуйте відповідь на листи. Нехай вони будуть містити абсолютно не термінову інформацію, але все ж таки краще відповісти. Напишіть, що зараз ви зайняті, але пізніше обов'язково дасте розгорнуту відповідь на лист. Це ж стосується і спільних чатів, якщо ви бачите, що звертаються безпосередньо до вас, краще приділити хвилину і вирішити питання, з яким звернулися до вас. Пам'ятайте, що спілкування з колегами як бумеранг: спочатку їм потрібна допомога від вас, а потім ви можете опинитися в подібній ситуації.

Читайте також: 5 ЗВИЧОК, ЯКІ ЗАВАЖАЮТЬ ВАШОМУ УСПІХУ

Порада №4: Фільтруйте листи, які до вас не належать

Його можна вважати доповненням до поради №3. Не потрібно опально відповідати на всі листи, які надходять на корпоративну пошту. Вам нема чого сто разів вітати Івана Васильовича з новою посадою або висловлювати свою думку щодо майбутньої загальноосвітньої зустрічі. Якщо від вас не вимагають відповіді, краще не витрачати цей час.

Порада №5: Не розігрівайте в мікрохвильовій печі рибу та іншу «ароматну» їжу

Пам'ятайте, що ви не самі проводите час на офісній кухні, тому важливо контролювати запахи, які видає ваш обід. Особливо пахучою є риба, тому намагайтеся розігрівати її під закритою кришкою або взагалі виключити її зі свого обіднього раціону. Подбайте про мікрофлору вашої офісної кухні, адже напевно були випадки, коли ви просто не могли нормально пообідати через сильний запах цибулі або інші неприємні аромати.

Статті на тему