Вдихніть в офісну роботу нове життя.
Офісні працівники чудово знають усі недоліки подібного способу життя, але у фрілансерів, повірте, теж чимало складнощів. Пропонуємо не нарікати, а зробити свої будні максимально комфортними. Так, працювати в офісі та насолоджуватися цим можна, якщо знати, як. Ділимося своїми перевіреними лайфхаками, а також не забуваємо про здоров’я та позитив.
Читайте також: 5 незручних ситуацій в офісі, та як з них вийти
Погодьтеся, приходити в офіс набагато приємніше, якщо мікроклімат у колективі приємний. На жаль, заздалегідь знати, які колеги вам трапляться, якщо ви не роботодавець, практично неможливо, щоразу це лотерея. Але якщо ви в неї виграєте, то отримаєте приємну винагороду.
Налагодити стосунки із колегами теж можна. Походи за кавою, на обід, спільні інтереси та спільні досягнення відмінно цьому сприяють.
Читайте також: 6 наукових лайфхаків, які допоможуть сфокусуватися на роботі
Сухе повітря в офісі та житловому приміщенні буває не лише взимку. Через кондиціонери та низьку вологість у багатьох офісних працівників виникають алергії та інші хронічні захворювання. Часто зволожувачі повітря купують для співробітників компанії, але якщо це не ваша історія, зберіть невелику кількість однодумців, розділіть суму на всіх та насолоджуйтесь якісним повітрям.
Хоча багато хто і вважає роботу в офісі легкою та безтурботною, здоров’я такий стиль життя не додає. Особливо в подібних умовах страждають очі та спина. Якщо не почати стежити за своїм здоров’ям уже зараз, прогноз на майбутнє не дуже втішний.
Британський вчений Вільям Хайєм за результатами опитування 3 людей створив воскову фігуру Емму, яка демонструє, як виглядатиме типовий офісний працівник через 20 років. Проблеми з очима, спиною і головний біль — лише мала частина того, що чекає на всіх нас у найближчому майбутньому.
Вирішенням проблеми стане активний спосіб життя поза офісом, перерви у роботі на фізичну активність або піші прогулянки, турбота про здоров’я очей та спини. Якщо перші пункти залежать від кожного індивідуально, з останніми допоможуть впоратися окуляри зі спеціальним захистом від синього світла комп’ютера і телефону, а також підставка під спину.
На роботі атмосфера та інтер’єр мають бути якщо не кращими, ніж удома, то на рівні. Облаштуйте своє робоче місце так, щоб воно надихало на нові звершення та було ергономічним. Допоможуть і приємні спогади: фотографії у гарній рамці, листівки із подорожей, подарунки близьких людей.
Перетворювати робоче місце на сувенірну лавку буде зайвим, але й залишити стіл повністю порожнім – не найкраще рішення.
Читайте також: Гра з кольором: як носити яскравий костюм в офіс
Майже всі працюючі люди розуміють всі «принади» багатозадачності та дедлайнів. Забути щось важливе в такому гармидері можна з легкістю, але на допомогу приходять всілякі програми для планування та блокноти. Якщо ви ще не до кінця діджиталізувалися, виберіть зручну записну книжку.
Не дивно, що британський вчений пророкує офісним співробітникам через 20 років ожиріння, адже шкідливі перекушування — найкращі друзі багатьох офісних працівників. Це не дивно, адже часу на приготування катастрофічно мало і в хід йдуть батончики, шкідливі снеки та страви швидкого приготування. Приноровтесь щодня брати із собою щось корисне: сухофрукти, горіхи, свіжі фрукти чи ягоди. Згодом це увійде у звичку і значно полегшить життя.