UA
RU

Київський ЦУМ оголосив конкурс для українських підприємців

Редагувати переклад

Головний магазин країни відчинить свої двері у серпні, але вже зараз відомо, що на восьми торгових поверхах знайдеться все, що завгодно. Крім жіночого та чоловічого одягу, ресторанів, панорамних терас та першого в Україні фуд-холу, оновлений ЦУМ запропонує унікальну програму підтримки для підприємців.

TSUM-UA_main_photoSq

Цього місяця ЦУМ оголосив конкурс для вітчизняних виробників, який дозволить найкращим українським компаніям продавати свої товари у головному магазині країни. Кожен бажаючий може поборотися за перемогу в одній із п'яти категорій: їжа та напої, товари для дому та іграшки, краса та здоров'я, одяг та взуття, аксесуари та сувеніри.

Читайте також: Все, що ви не знали про київський ЦУМ

Цікаво, що суддями конкурсу стануть не лише експерти, а й широка громадськість. Отримати можливість оцінювати конкурсантів чи стати учасником проекту можна на сайті contest.tsum.uaзаповнивши необхідні форми реєстрації.

Переможці будуть оголошені у червні 2016 року та матимуть можливість продавати товари в ЦУМі на пільгових умовах протягом одного сезону. Для тих, хто не встигне взяти участь у конкурсі, київський універмаг має хороші новини: проект існуватиме на постійній основі.

Статті на тему