Закрити
UA
Мода

Чоловік каже: кліпмейкер Леонід Колосовський

Поділись:

Автор кліпів-рекордсменів за переглядами, кліпмейкер року за версією одразу двох премій – M1 Music Awards та XXL Men’s Awards – Леонід Колосовський розповідає про досягнення, цілі на майбутнє та ділиться думками у свій 33 день народження. Редакція Merie Claire приєднується до вітань зі святом! 

колосівський

Не можу сказати, що знайшов себе. Але я маю відчуття, що я у своїй тарілці. Я кайфу від того, що роблю. Тому у мене виходить і є успіхи на цій ниві. Сьогодні я роблю те, що подобається, і шлях для мене важливіший, ніж кінцева мета.

Я здобув освіту юриста, закінчив академію з відзнакою. Але я розумів, що це суперечить тому, що мені потрібно від життя. Тому почав займатися музикою, писав вірші та пісні, створив гурт… А в якийсь момент випадково опинився на зйомках, почав займатися відео, і мене це затягло.

Безумовно, професія кліпмейкера наука та ціла індустрія зі своїми законами. А кожен проект – це чистий аркуш, окреме життя та історія. Щоразу мені дістається новий артист, жанр, пісня. У зв’язку з цим, і відповідно до матеріалу, намагаюся реалізовувати різні роботи. Хоч і існують закони та правила, які застосовуються до кожного проекту, це не робить проекти однаковими. 

Я намагаюся створювати щось нове. Мені не подобається, коли артист повторюється. Навіть у межах власного амплуа може бути багатогранним. Експерименти мають бути хоч у мінімальних деталях. 

Читайте також: ЧОЛОВІК КАЖЕ: ВЕДУЧИЙ ЄВРОБАЧЕННЯ 2017 ВОЛОДИМИР ОСТАПЧУК

Мені неодноразово говорили про те, що мої кліпи орієнтовані на інтернет, перегляди на YouTube. Але я не можу з цим повністю погодитись. Просто деякі з них цікаві і для мережі, зокрема. Де, на відміну від телебачення, можна побачити відгуки та кількість переглядів. Але при цьому я переконаний, що інтернет – найкращий майданчик для популяризації артиста сьогодні. А телебачення? Теж має місце. Тільки це вже вчора. Хоча ні, поки що «сьогодні», але «ввечері» (сміється – прим.ред.)

колосівський

Мій робочий день є абсолютно сумбурним і може бути різним. Потрібно завжди бути адаптованим до сюрпризів. Я працював одного разу з 9 до 18 і це було нудно. Так, мій спосіб життя зараз тяжкий, але при цьому позитивний.

Усюди можна знайти плюси. І тому треба бути насамперед поетом. Адже крутий той, хто бачить там, де нічого не видно. У роботі кліпмейкер романтика у всьому. Але цей спосіб життя пов’язаний з ненормованим графіком та постійними внутрішніми пошуками.

З такою людиною, як я, людям часом не просто. Я не можу запланувати свій відпочинок із улюбленими людьми, друзями та сім’єю, у цьому плані на мене складно розраховувати. До 30 років це було романтично, я був як моряк – мене ніколи не можна було застати на місці. Але коли ти стаєш зрілішим, варто щось змінювати.

Я працюю з величезною кількістю добрих людей. Хтось зверху любить мене та зводить із ними. 

Читайте також: ЧОЛОВІК КАЖЕ: ВЕДУЧИЙ АНАТОЛІЙ АНАТОЛИЧ

Я вірю, що ідеї літають у повітрі, А люди з антенами їх зчитують. Адже є кілька яскравих прикладів в історії, коли одне й те саме відкриття робили вчені на різних кінцях землі. Не знаю, як це інакше пояснити.

З цікавістю спостерігаю за блогерствомяк новою прогресивною формою спілкування Періодично дивлюсь, намагаюся зрозуміти, мені це цікаво. У той момент, коли телебачення диктує свій формат, незалежні творці використовують безкоштовну платформу для своїх відео, і цим зароджують новий формат, невластивий телебаченню.

колосівський

У мене дорого зняти кліп, бо я добре знімаю. Якщо мені подобається робота, я можу зробити знижку на своєму гонорарі. Можу вмовити команду взяти менше грошей за роботу. Такі випадки бували, але я не буду їх конкретизувати.

                   Я не зніматиму артиста, у якого є багато грошей, але немає хорошого матеріалу. 

Вважаю, що роблю свою роботу на професійній основі. Не можу зняти гарне відео, якщо не відчуваю ні пісні, ні артиста. Брати гроші за поганий результат не стану, тому в таких випадках відмовляю. Для мене дуже важливо полюбити виконавця чи матеріал, а краще – і те, й інше. 

Об’єкт творчості не можна називати «лайном». Якщо комусь це подобається, значить, це має місце. Але мені особисто може не подобається.

Удома у мене є «полочка успішного Льоні» і там стоять мої статуетки. Премії – це вагомо. З ними зростає інтерес до моїх робіт. Це своєрідне визнання, яке мене підживлює.

Читайте також: ЧОЛОВІК КАЖЕ: ФРОНТМЕН «БУМБОКС» АНДРЕЙ ХЛИВНЮК

Я не приймаю в дівчатах жадібність і меркантильність, це схиляє саме поняття жінки.

Жінці варто вміти правильно кокетувати, але не бути підлою. Чоловіки це цінують.

Я чесно не приймаю гіалуронових губ. Сігурні Уівер – жінка з абсолютно тонкими губами, і вона ікона. Я завжди кажу, що у жінки має бути шарм.

Те, як вона себе подає, набагато важливіше за те, що їй дано від природи. І чоловіків приваблює вміння себе подати, поводитися, сміятися, складати руки, тримати поставу. Приваблює більше, ніж попа, груди та губи. 
Я не говорю, що це погано. Мені це не подобається.

Перед днем ​​народження завжди настає період підбиття підсумків і хочеться філософствувати.

Три речі, які я зробив до 33 років: Я зрозумів, хто я. Я знаю, що можу. Я купив Мерседес (сміється, – прим.ред.)

Що я ще маю зробити? Я маю зрозуміти, з ким я. Я мушу приділяти собі більше уваги. Я хотів би сім’ю.

Коли говориш «я мушу» – це про цілі. А «я хотів би» – про бажання. Для чоловіка правильніша постановка, коли має. Нас із дитинства цього навчають. Я не завжди погоджуюся з таким підходом. Але для самовиховання чоловіка це потрібно. 

Нехай дівчатка продовжують хотіти, а хлопчики будуть винні. На тому й світ стоїть.