UA
RU

“Не така як інші вона” та FFFACE.me запустили благодійний Instagram-фільтр без фільтру

Редагувати переклад

Соціальний проект про жінок з інвалідністю “Не така як інші вона” та діджитал агентство FFFACE.me запустили благодійний флешмоб, який допомагає прийняти собі завдяки Instagram фільтру, що не змінює зовнішність користувача.

Ідея благодійного Instagram-фільтру полягає в тому, що він не має додаткових ефектів та ніяк не змінює зовнішність людини. За кожну опубликовану сторіз від користувачів з цим фільтром агентство FFFACE, а потім і інші бренді-партнери надсилатимуть 5 гривень на благодійність.
Таким чином флешмоб закликає до прийняття собі та має на меті допомогти реальним людям зрозуміти цінність власної, хай і не ідеальної, зовнішності в епоху б'юті-фільтрів та фотошопу. Адже саме у нашій унікальності і полягає справжня краса.

“Не така як інші вона” та FFFACE.me запустили благодійний Instagram-фільтр без фільтра-Фото 1

Протягом тижня 15.02.21-22.02.21 за шкіру Instagram-сторі з цим фільтром та відмітками @ffface.me та @notlikeothers_she FFFACE надсилатимуть 5 грн на операцію для однієї з героїнь проекту: Варварі Акуловій, яка з народження має діагноз артеріальна венозна мальформація.

Естафету іншого тижня флешмобу отримає бренд Mushlya від Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова, який також буде перераховувати по 5 гривень за шкіру Instagram-сторі з благодійним фільтром та відміткою @mushlyabar. Крім того, на Instagram-сторінці бренду протягом місяця будуть з'являтися історії жінок, які надихають.

Флешмоб має на меті залучити якомога більше брендів-партнерів, щоб кожну тиждень передавати естафету новому благодійнику. Таким чином організатори планують зробити проект всеукраїнським та забезпечити підтримку для Варварі на постійній основі.

Зняти контент, що допоможе прийняти та допомогти Варварі Акуловій можна за посиланням — https://www.instagram.com/ar/241408310864813

“Не така як інші вона” та FFFACE.me запустили благодійний Instagram-фільтр без фільтра-Фото 2

Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO FFFACE

«Переглядаючи стрічку новин в Instagram, я натрапив на проект Діані та подумавши про те, що тема прийняття себе є дуже актуальною. Сьогодні багато Instagram-фільтрів мають функцію “б'ютіфіксації”, тобто покликані приховувати те, що людина вважає своїм недоліком. Хоча за їх допомогою ми маємо змогу самовиражатися, постійне створення селфі через такі фільтри і навіть просто спостереження за таким контентом у інших може викликати невпевненість у своїй природній красі. Фактично, фільтр який зменшує ніс – це пряме твердження: великий ніс – це не бл. Саме тому ми у FFFACE вигадали “фільтр без фільтрів”. Пізніше, коли я запропонував ідею Діані, ми вирішили зробити проект благодійним та залучити бренді, які б передавали гроші за кожну створену сторіз із відміткою на благодійність. Таким чином, кожен з нас, просто зробивши сторіз, може допомогти людині, яка цього вимагає. А бренди – отримуватимуть рекламні охоплення, віддаючи рекламний бюджет на благодійність».

Діана Андруник, фотографка, засновниця проекту “Не така як інші вона”

Проект “Не така як інші вона” я почала у 2017 року, як серію фотозйомок дівчат, які б хотіли показати світові собі і розповісти свою історію. Зараз це всеукраїнський проект про жінок з інвалідністю, який у 2020 році вийшов офлайн і зараз подорожує з виставкою по містах України. Ідея створити маску без фільтрів і підняти тему сприйняття собі – це водночас просто і неймовірно актуально. У своїй роботі я перебуваю в постійному діалозі з жінками, про їхнє ставлення до себе, до свого тіла. Психологічний страх показати своє обличчя без фотошопу чи фільтрів присутній майже у кожної, не те щоб просто наважитися на зйомку. І не лише жінки говорять про свою зовнішність у негативному ключі. Я б збрехала, якби сказала, що чоловіки приходять на зйомку впевнені у своїй зовнішності. Ні, жінки та чоловіки на рівні мають якісь претензії до всього, що знаходиться в зоні їхнього тіла. Адже кожен з них обов'язково порівнює собі з людьми глянцю, інстаграму, які до цього пройшли чимало фотошопів та додатків по зміні зовнішності. Хочеться нашим проектом з FFFACE нагадати, що натуральна зовнішність є трендом, ми просто забули, що бути самими собою – це найкращий фільтр».

Статті на тему