UA
RU

П'ять тем, які не варто обговорювати на роботі

Редагувати переклад
Іноді колектив буває настільки згуртованим, що, здається, поруч із вами не просто співробітники, а вже майже родичі. Але це не означає, що з ними можна говорити про все, що у вас на думці. Ми склали список тем, які варто уникати на робочому місці.

П'ять тем, які не варто обговорювати на роботі.

За умови добрих стосунків у колективі хочеться з усіма ділитися своїми думками та переживаннями. Але, незважаючи навіть на видимість дуже близької дружби, робочі відносини все ж таки їй не є. А, отже, і розмови треба вести з урахуванням того, що ви перебуваєте на роботі, а не в поєднанні з випадковими супутниками або з близькою подругою на власній кухні.

Особисте життя

Можливо, вам терміново потрібно розповісти про свої труднощі у спілкуванні зі свекрухою або про те, з яким красенем ви познайомилися у відрядженні. Але, по-перше, з ввічливості вас, швидше за все, вислухають, хоча насправді ваше особисте життя здебільшого цікаве лише вам. А по-друге, якщо хтось зацікавлено вислухає ваші розповіді і навіть дізнається про подробиці, то будьте готові до того, що ця інформація може поширитися набагато далі, ніж вам хотілося б. Можливо навіть за межі офісу.

Читайте також: 8 ЗВИЧОК, ЯКІ ВИКЛИКАЮТЬ Втома

Політика

І в спокійний час політика – не найкраща тема для бесіди. А в умовах нестабільної політичної ситуації або напередодні виборів нейтральна спочатку розмова може перерости в суперечку на підвищених тонах. А іноді – навіть у справжнісіньку ворожнечу. Якщо вам хочеться з кимось поділитися своїми політичними поглядами, краще робити це на спеціалізованих Інтернет-форумах та у вільний від роботи час.

П'ять тем, які не варто обговорювати на роботі.

Релігія

Релігія – тема ще більш вибухонебезпечна, ніж політика. Необережне висловлювання у бік чиїхось ортодоксальних поглядів, прояв зайвого завзяття чи нотаційні розмови про те, як саме слід дотримуватися релігійних розпоряджень – все це краще залишити для бесіди з близькими друзями, у яких подібна точка зору на цю тему. А на роботі краще обговорювати щось нейтральне, наприклад, погоду чи асортимент кави у найближчій кав'ярні.

Читайте також: ВПЕРЕД ДО ЗМІН: 8 ПИТАНЬ, ЩО ВИ ПОВИННІ СЕБЕ ЗАДАТИ

Фінанси

Навіть якщо припустити, що всі працівники отримують однакову зарплату, витрачати її можуть по-різному. Та й стартові умови також у всіх відрізняються. Хтось живе під крилом забезпечених батьків та витрачає зароблені гроші на розваги. А хтось змушений викроювати з бюджету на оплату орендованої квартири та няню для дитини. І в перших, і в других ваша скарга на те, як подорожчав сир Брі, викличе лише мовчазне нерозуміння.

Робочі моменти

Це може здатися нелогічним, але на роботі слід обговорювати робочі питання. Виняток – завдання та проблеми, які ви виконуєте та вирішуєте спільно з колегою. А ось особистість начальника, рівень зарплати в конкуруючій організації та думка про те, кому віддати новий кабінет – краще залишити при собі. І тим більше не варто обговорювати з колегами свої задуми – може статися, що хтось встигне реалізувати їх раніше за вас. А на ваші справедливі обурення відповісти, що ці ідеї, як кажуть, просто «витали у повітрі».

Статті на тему