UA
RU

RAD: про добро на червоних дорожках

Редагувати переклад
Що далі, то частіше зірки руйнують стереотипи про свою йогоїстичність та матеріальну залежність. Вкотре вони доводять протилежне.

Сьогодні мова про RAD – адвокатську службу, що використовує червону доріжку на благо. Але про все по черзі.

RAD: про добро на червоних доріжках-Фото 1

Каріне Мартін, Елізабет Бенкс, Мелісса Магсайсай та Аріанна Філліпс

Почнемо із засновниць:

Каріне Мартін – у минулому менеджер з маркетингу відомих компаній, зокрема Prada та Estée Lauder. Також займала високі посади у Dior, ID-PR та інших.

Аріанна Філліпс – стиліст та дизайнер, відповідала за образи Мадонні та Квентіна Тарантіно. Також працювала над рекламними кампаніями для Тома Форда, Dolce & Gabbana, L'Oreal.

Читайте також: НЕЗВИЧАЙНИЙ ПОДАРУНОК: КАН'Є УЕСТ ПОЖЕРТВУВАВ МІЛЬЙОН ДОЛАРІВ НА БЛАГОДІЙНІСТЬ ВІД ОСОБИ КІМ КАРДАШ'ЯН

Дівчата вперше зустрілися у 1997 році. Відтоді їх долі постійно перетиналися та у 2018 вони почали працювати над ідеєю чогось нового. Думали, планували та створили RAD (The Red Carpet Advocacy).

Як зазначається на офіційному сайті:

Червона доріжка – це унікальна потужна платформа, яка надає можливості для філантропії, поширення питань, що потребують нашої уваги. До цих пір не існувало жодної компанії, яка б використовувала червону доріжку для добра. Мі – ця компанія!

 

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Tonight we were lucky enough to host dinner with @doradberad to benefit @youngcareoz і toast the upcoming release of @onceinhollywood. Swipe to see who we celebrated with. #doradberad

Опублікувати за Levi’s (@levis)

У чому полягає суть та новизна?

Каріне та Аріанна з'ясовують у зірок, які благодійні організації ті хочуть підтримати. Потім вони переконуються в дійсності та актуальності тих чи інших проектів.

І тепер найцікавіше: дівчата домовляються з брендами, які надають образ для знаменитості щодо пожертвування.

Після появи на червоній доріжці зірки повідомляють у соціальних мережах про цей акт благодійності, розповідають, яку організацію чи проект вони підтримують. Пост супровводжується хештегом #doradberad.

Читайте також: ЕД ШИРАН ПОЖЕРТВУВАВ 300 РЕЧІВ НА БЛАГОДІЙНІСТЬ

Навіщо це все?

  • 100% усіх пожертвувань від брендів безпосередньо спрямовується на користь некомерційної організації.
  • Використання платформ соціальних мереж має на меті надихати людей творити добро.

Ось такі вони сучасні зірки – відомі та свідомі!

Автор: Ліза Єрмоленко

Статті на тему